Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Βόλτα στην Καλαμαριά

Ο στόχος που είχα θέσει το 2016, έτος που ξεκίνησα το blogging, ήταν να σταχυολογήσω τι γίνεται με την αγορά της Καλαμαριάς και τι προϊόντα προσφέρονται. Πήγα, λοιπόν, έναν περίπατο στη περιοχή του κέντρου της Καλαμαριάς και έριξα μια ματιά.
Βόλτα στην Καλαμαριά
 Περπάτησα κατά μήκος του μεγάλου πάρκου επί της οδού Μεταμορφώσεως. Είδα τα παρτέρια γεμάτα λουλούδια και πράσινο. Κάθισα λίγο στα καλοσχηματισμένα παγκάκια που υπάρχουν για τους περιπατητές.
Πεζόδρομος Καλαμαριάς
Πεζόδρομος Καλαμαριάς

Πεζόδρομος Καλαμαριάς

Πεζόδρομος Καλαμαριάς

Εκεί είδα κάτι πολύ ωραία παπούτσια σε πολύ καλή τιμή, στα 20 ευρώ. Εδώ παραθέτω ένα σχέδιο για να καταλάβετε τι εννοώ. Ωραία;
Βόλτα στην Καλαμαριά

Κατά μήκος του πεζόδρομου είχε πολύ ωραία σχέδια από ρούχα αλλά κινούνται πάντα σε pale τόνους, τα οποία δε με κολακεύουν μιας που είμαι πολύ λευκή. Θα τα συνιστούσα ωστόσο σε κοπέλες με σταρένια επιδερμίδα και νεανικό στυλ.
Κατά μήκος της οδού Πασαλίδη έχει πολλές φίρμες όπως τα Arte Piedi με παπούτσια σε μεταλλικές αποχρώσεις ξεκινώντας από τα 29 ευρώ. Ένα καλό μαγαζί με αρκετά ελληνικά υποδήματα. Πιο κάτω τα Sam 0-13 με καινούργια παιδικά φορεματάκια που τα είδα και ξετρελάθηκα και σίγουρα θα αγοράσω από εκεί για την κόρη μου. Απέναντι μου έκανε εντύπωση αυτό το κατάστημα με την ανθισμένη βιτρίνα.
Οδός Πασαλίδη Καλαμαριά
Οδός Πασαλίδη Καλαμαριά
Απέναντι και προς το τέλος του δρόμου το More and more με πολύ σικ προτάσεις σε ρουχισμό. 
Οδός Πασαλίδη Καλαμαριά
 Φεύγοντας κατηφόρισα από έναν δρόμο με δέντρα που έχουν ήδη καρποφορήσει μέσα στην άνοιξη. Η φωτογραφία κάπως το αδικεί καθώς ήταν πανέμορφα να προχωράς ανάμεσα από τις πορτοκαλιές.
Οδός Πασαλίδη Καλαμαριά
Και θα μου πείτε τι αγόρασα. Δυστυχώς είναι Κυριακή σήμερα και τα μαγαζιά ήταν όλα κλειστά. Αλλά ήταν ανοιχτά τα ζαχαροπλαστεία και τα ανθοπωλεία που τα τίμησα δεόντως. 
Βόλτα στην Καλαμαριά

Βόλτα στην Καλαμαριά

Βόλτα στην Καλαμαριά

Δύο πάστες για εμένα και την αδερφή μου κι μια μαργαρίτα ήταν τα σημερινά μου ψώνια. Την πάστα με τη φράουλα τη δοκίμασα ήδη και είναι θαύμα.

Εσύ πώς πέρασες τη μέρα σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου