Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

#MAMA 12 bloggers ημερολόγιο

Βρήκα και αγόρασα αυτό το ημερολόγιο που έφτιαξαν συνάδελφοι bloggers, γιατί ήθελα να δω τη δουλειά τους. Είναι απλό και περιέχει την παρουσίαση σε κάθε μήνα από μία blogger. Πιο πολύ όμως ήθελα να το αγοράσω γιατί θα δώσουν χρήματα σε φιλανθρωπικό σκοπό. Μου άρεσε αυτή η κίνηση των κοριτσιών κι ελπίζω να δω και άλλες τέτοιες. Και φυσικά θα συμμετέχω κι εγώ από μέρους μου, όπως μπορώ.
#MAMA 12 bloggers ημερολόγιο

Είχα ρωτήσει που μπορώ να το βρω, αλλά τελικά το βρήκα μόνη μου. Μπορείτε να το βρείτε στα πιο πολλά βιβλιοπωλεία. Εγώ το αγόρασα από τον ΙΑΝΟ. Ελπίζω να μην είναι η τελευταία τους κίνηση αυτό το ημερολόγιο και να πάει καλά σε πωλήσεις. Θέλω να δω περισσότερα.

Εσύ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου