Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Φέτος το 2018 είπα να σας δείξω το στολισμό που κάνω στο σπίτι τα τελευταία χρόνια. Είναι λιτά αυτά που κάνω και πιο πολύ στη διακόσμησή μου βάζω τραπεζομάντηλα και καρέ. Το δέντρο μου το εμπλουτίζω κάθε χρόνο με νέα γυάλινα στολίδια. Κυρίως προτιμώ τα κόκκινα ώστε το δέντρο να είναι πράσινο με κόκκινα στολίδια. Η κόρη μου όμως διάλεξε και άλλα χρώματα σε μερικές μπάλες. Το στολίζουμε μαζί με την κόρη μου και την αδερφή μου.

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα
Στην είσοδο του σπιτιού έχουμε ένα έπιπλο και έναν καθρέφτη και έβαλα εκεί ένα βάζο κρυστάλλινο με γκι.

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα


Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Πέρσι πήρα ένα χριστουγεννιάτικο χωριό που το βάζω στο τραπεζάκι του σαλονιού γιατί αρέσει στην κόρη μου να το παίζει. Βέβαια το τραπέζι του σαλονιού έχει και πόσα άλλα παιχνίδια και πάνω του και από κάτω. Δυστυχώς δε μπορώ να τα κρύψω κάπου.

Χωριό Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Χωριό Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Στα έπιπλα του σαλονιού στις βιτρίνες έχω βάλει ένα δεντράκι δίπλα στην ηλεκτρονική κορνίζα που έχω. Και στο άλλο ίδιο έπιπλο έχω ένα ρόδι ασημένιο με κόκκινο σχοινάκι.

Μπουφές Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Στην κουζίνα έχουμε τζαμαρία και εκεί έχω αγοράσει εδώ και δύο τρία χρόνια μία βροχή από αστέρια. Δυστυχώς όμως τα είχε μόνο σε γαλάζιο χρώμα. Εγώ τα ήθελα σε λευκό.

Κουζίνα Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Η κόρη μου έχει το δικό της δεντράκι που το στολίζει εξ ολοκλήρου μόνη της και το φροντίζει. Της αρέσει πολύ που έχει δεντράκι της επιλογής της στο δωμάτιό της.

Παιδικό δωμάτιο Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Στην κουζίνα αγόρασα μία μικρή Ποϊνσετια ή Αλεξανδρινό όπως το λέμε και το στόλισα κι αυτό.



Η εξώπορτα έχει το δικό της στεφανάκι που αγόρασα από το διαδίκτυο μαζί με διάφορες άλλες γυάλινες μπάλες.

Στολίζουμε για τα Χριστούγεννα

Καλές γιορτές κορίτσια και αγόρια!

Περιμένω τα σχόλιά σας για το λιτό στολισμό μου. Ήθελε κάτι περισσότερο;

Μοιράσου το στο blog tips του facebook, στο twitter ή στο pinterest!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου