Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα - πλάνο

Έχω να μοιραστώ μαζί σας ένα εβδομαδιαίο πλάνο. Αυτό το πλάνο είναι ηλεκτρονικό και είναι σε μορφή αρχείου excel. Προσαρμόζεται ανάλογα με την εβδομάδα χειρωνακτικά. Επίσης μπορείτε ανά πάσα στιγμή να το εκτυπώσετε. Είναι εύκολο στη χρήση και εσείς αλλάζετε μόνο την ημερομηνία επάνω δεξιά.
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα - πλάνο

Πολύ χρήσιμο για την οργάνωση των ραντεβού μας τα οποία χωρίζονται σε πρωινά, απογευματινά και βραδινά. Έχει τις πιο κύριες ώρες της ημέρας και μπορούν να ξεκινήσουν από όποια μέρα επιλέξετε. Εγώ επιλέγω πάντα την Κυριακή ως πρώτη μέρα. Το αρχείο που είναι σε μορφή excel και μέγεθος Α4 μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ Εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο. Εγώ εκτυπώνω κάθε εβδομάδα τη βάζω σε ένα ντοσιέ και έχω το δικό μου εβδομαδιαίο ημερολόγιο. Είναι ένα ωραίο εργαλείο για τη δουλειά μου.

Το βρίσκεις χρήσιμο το εκτυπώσιμο;

Μοιράσου το στο blog tips του facebook, στο twitter ή στο pinterest!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου