Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Καύσωνας στην πόλη

Τέλος Ιουνίου του 2017 και ήρθε ο καύσωνας να μας ταράξει με την αφόρητη ζέστη του. Τι κάνουμε; Μένουμε σπίτι και ξοδεύουμε μία μικρή περιουσία στο ρεύμα για το κλιματιστικό; Ή πεταγόμαστε στην κοντινότερη παραλία και κάνουμε ένα δροσιστικό μπανάκι; Το μπάνιο θα μας κοστίσει παραπάνω, αλλά κάνουμε πολύ καλύτερο στον εαυτό μας.  Ανάλογα με την όρεξη που έχουμε και τα χρήματα που διαθέτουμε επιλέγουμε το πώς θα περάσουμε αυτές τις ημέρες της αφόρητης ζέστης.
Καύσωνας στην πόλη

Προσοχή, αυτές τις ημέρες, για όσους είναι ή έχουν ηλικιωμένους. Οι ηλικιωμένοι καλύτερα να μη βγαίνουν εκτός σπιτιού και να πίνουν πολλά υγρά αυτές τις ημέρες. Αν δεν έχουν κλιματισμό στο σπίτι καλό θα ήταν να επισκεφτούν κάποια κοντινή τράπεζα ή δημόσια υπηρεσία και να παραμείνουν εκεί για όσο μεγαλύτερο διάστημα μπορούν.

Τα παιδιά είναι μια άλλη κατηγορία ευαίσθητων πολιτών που χρειάζονται να τα προσέχουμε ειδικά αυτή την εποχή. Τους δίνουμε να πίνουν υγρά, τους φοράμε λεπτά βαμβακερά ρούχα στο σπίτι, και καπέλα και γυαλιά στην παραλία. Αν είναι στην παραλία απαραίτητο είναι το αντηλιακό, εγώ προτιμώ το 50+ δείκτη. Στη θάλασσα, αν είναι μικρά, τους βάζουμε μπρατσάκια ή σωσίβιο. Εμένα η κόρη μου ξέρει να κολυμπάει, αλλά είναι έξι οπότε της βάζω και μπρατσάκια για σιγουριά. Φυσικά για κανέναν λόγο δεν αφήνουμε μέσα στο αυτοκίνητο παιδί ή κατοικίδιο ούτε για δέκα λεπτά. Το αυτοκίνητο κλειστό τείνει να αποκτήσει θερμοκρασίες που μπορούν να αναισθητοποιήσουν και στη συνέχεια να σκοτώσουν.

Τελευταία άφησα τα ζωάκια γύρω μας που κι αυτά υποφέρουν. Καλό είναι να αφήσουμε κάπου έξω από την πόρτα μας λίγο νεράκι για να ανακουφιστούν τα δοκιμασμένα από τον καιρό ζωάκια. Λίγο νερό μπορεί να τους σώσει τη ζωή.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νατάσσα μου!
    Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου. Να περνάς καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να τα έχω όλα συγκεντρωμένα για να έχουμε μία ακριβή οδηγία

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου