Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Αλλαγή κουρτινόξυλου στο παιδικό δωμάτιο

Ήρθε το καλοκαιράκι και κάνουμε τις απαραίτητες ανακαινίσεις στο σπίτι μας. Έχω αγοράσει βαφές αλλά δεν κάνω όρεξη να τις χρησιμοποιήσω. Ωστόσο μπόρεσα και άλλαξα το χρώμα από το κουρτινόξυλο στο παιδικό δωμάτιο.

Αλλαγή κουρτινόξυλου στο παιδικό δωμάτιο

Πήγα στο Praktiker γιατί εκεί βρήκα τη μάρκα από τα χρώματα που χρησιμοποιώ. Και είναι αυτά της Vivecrom. Ελληνική εταιρεία με πολύ καλό ποιοτικά και καλυπτικό χρώμα. Σας το λέω εγώ που είμαι απλά ερασιτέχνης και δεν ξέρω να βάφω. Αφού δούλεψε με εμένα σημαίνει ότι δουλεύει για όλους τους αρχάριους.

Όλα τα έπιπλα στο δωμάτιο της κόρης μου είναι σε αποικιακό στυλ και σε χρώμα λευκό. Οπότε το καφέ κουρτινόξυλο ήταν εντελώς εκτός θέματος. Το έβαψα λοιπόν και σε έξι ώρες, δηλαδή την επόμενη μέρα έβαψα και το κάτω μέρος του, αφού το γύρισα. Σε έξι ώρες ήταν και αυτό έτοιμο. Και έτσι γρήγορα και απλά είχα το αποτέλεσμα που ήθελα και το κουρτινόξυλο κρεμασμένο.
Αλλαγή κουρτινόξυλου στο παιδικό δωμάτιο

Τώρα έμεινε να βάψω στην τουαλέτα το ταβάνι σε ένα σημείο που είχε βγάλει μούχλα και τις καρέκλες στο μπαλκόνι να ανανεώσω το βερνίκι τους. Πήρα τα υλικά όπως μου τα είπε ο τεχνικός του Praktiker που ήταν πολύ εξυπηρετικός και λεπτομερής.

Αναμένω τα σχόλιά σας.

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αν και δεν το χω πολύ με το βάψιμο η βαφή αυτή ήταν θαυμάσια και τέλειωσα σε χρόνο ντε τε

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου