Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Γεύμα και ρόφημα στη δουλειά tips

Είναι καιρός τώρα που ψάχνομαι για το τι φαγητό να παίρνω στη δουλειά και τι ροφήματα. Θέλω να ναι πλούσιο γεύμα, διαιτιτικό και οικονομικό. Επίσης θέλω να έχω ενέργεια και υγεία. Πρέπει να φτιάχνεται γρήγορα, ή αν είναι να το φτιάξω από την προηγούμενη ημέρα να μένει αναλοίωτο στο ψυγείο. Τα ροφήματα να μπορούν να μας κρατήσουν συντροφιά μέχρι το επόμενο γεύμα. Μέχρι στιγμής κατέληξα σε ορισμένες προτάσεις που θα σας τις πω.
Γεύμα και ρόφημα στη δουλειά tips

Κατ' αρχάς πολλοί στη δουλειά έχουν τη συνήθεια να πίνουν καφέ.  Ο γαλλικός καφές είναι μία εύκολη και γρήγορη λύση. Το κόστος για μία καφετιέρα γαλλικού καφέ είναι στα 20 - 30 ευρώ. Αν πίνετε ελληνικό καφέ υπάρχουν τα ηλεκτρικά μπρίκια στα 15 - 25 ευρώ που σας το φτιάχνουν στο πι και φι. Για τους φίλους του εσπρέσσο το κόστος συσκευής ανεβαίνει στα 50 - 60 ευρώ το μηχάνημα που παίρνει κάψουλες. Στην αρχή έπινα γαλλικό, αλλά πρέπει να προσθέσεις πολύ καφέ ώστε να μην είναι σα νεροζούμι. Μετά ξεκίνησα τον εσπρέσσο που έπρεπε να βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πάρω την εσπρεσιέρα που τελικά πήρα. Το κόστος είναι σημαντικό στον εσπρέσσο και από την αγορά των υλικών, καθώς οι κάψουλες κοστίζουν 30 με 40 λεπτά η μία. Αντί για ζάχαρη εγώ προσθέτω ζαχαρίνη για να είναι πιο διαιτιτικό το ρόφημά μου.

Υπάρχουν και αυτοί που δεν πίνουν καφέ. Εκεί προτείνω να πάρετε τσάι. Έχω μία ολόκληρη συλλογή από τσάι με διάφορες γεύσεις ώστε να μην πλήτω. Κάποια μαγαζιά έχουν διάφορα μίγματα τσαγιού το οποίο μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω αλλά θα σας δώσουν μία άλλη γεύση. Εδώ ίσως χρειαστεί ένας βραστήρας. Ο βραστήρας κοστίζει γύρω στα 15 - 25 ευρώ. Ζάχαρη προσθέτετε μόνο αν σας αρέσει γλυκό. Εγώ δε βάζω καθόλου ζάχαρη. Μου αρέσει η γεύση που έχει το τσάι από μόνο του. Για δίαιτα μπορείτε να προσθέτετε λίγο λεμόνι.

Όσον αφορά τα γεύματα, έχω πάντα μπισκότα βρώμης στην άκρη για να τα τρώω με τον καφέ ή το τσάι μου. Κόβουν την πείνα και είναι διαίτης. Επίσης, χρήσιμο είναι να έχετε παξιμάδια που τραβάνε τα υγρά από το στομάχι και σας δίνουν την αίσθηση ικανοποίησης της πείνας σας. Ένα κουλούρι από το πιο κοντινό αρτοποιείο, ένα σταφιδόψωμο είναι κι αυτά μικρές λύσεις. Σαν ένα γεύμα μπορείτε να φάτε κι ένα γιαούρτι με φρούτα ή μέλι. Εμένα μου αρέσουν και τα κορν φλέικς με βρώμη σε μία κούπα καφέ μέσα με λίγο γάλα εβαπορέ 2% και νερό.

Όλες αυτές οι λύσεις είναι κάποιες από τις μεθόδους που χρησιμοποιώ για να χορτάσω και να ξεδιψάσω στη δουλειά. Ελπίζω να σας φανήκαν χρήσιμα τα στοιχεία που σας έχω δώσει. Με τα φαγητά στο γραφείο το ψάνχω συνέχεια γιατί κάνω δίαιτα και δε θέλω να τρώω τα ίδια και τα ίδια συνέχεια. Εσύ πώς ικανοποιείς την πείνα σου στο γραφείο;

16 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια μου
    προτιμω κουλουρακι στη δουλεια

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον Νατάσα! Κρατώ όλες τις σημειώσεις για πρακτική ....εφαρμογή. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μηνα να εχουμε απο αυριο με υγεια και χαρα!!!Ειχα λιγο καιρο να περασω!!Σε ευχαριστω που περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περνάω από το μπλογκ σου αλλά δε βλέπω καινούργια ποστ και περιμένω να δω κάτι καινούργιο

      Διαγραφή
  4. Καλημερα και καλο μηνα και απο εδω!
    Εγω δεν πινω καφε και φερνω μαζι μου νερο και χυμο, η ξενερωτη αχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο χυμός είναι μία καλή συνήθεια στο γραφείο και είναι και πολύ υγιεινός

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε και μην ξεχνάμε πώς σε 50 μέρες είναι Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  6. Εγώ για τη δουλειά προτιμώ το τσάι Νατάσα μου και συνήθως φτιάχνω μπάρες δημητριακών και φρούτα μπανάνα μήλο !! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΑΤΑΣΣΑ!!!!!
    ΕΓΏ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΕΙΚ Η ΠΑΙΡΝΕΙ ΩΡΑΊΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΕΔΏ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΈ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο και το κέικ παίρνω κι εγώ κάποιες φορές σαν επιβράβευση της δίαιτας που κάνω όλο τον υπόλοιπο καιρό

      Διαγραφή
  8. Εργάζομαι μεσημεριανές και απογευματινές ώρες σε ωδείο οπότε ο καφές είναι αυτό που σίγουρα χρειάζομαι. Κάποιες φορές παίρνω μαζί μου το θερμός μου ή έτοιμο από τον δρόμο (πιο σπάνια) ενώ κάποιες άλλες πίνω γαλλικό από το ωδείο που ετοιμάζει η γραμματεία! Σωτήριο! Από φαγητό είναι η αλήθεια πως δεν προλαβαίνω με τα μαθήματα το ένα πίσω από το άλλο αλλά κάποιες φορές παίρνω ένα φρούτο.
    Κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το φρούτο το έχω πάρει στη δουλειά αλλά δε με κρατάει μετά από λίγο ξαναπεινάω

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου