Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Καρτελάκια για τα Χριστουγεννιάτικά σας δώρα

Τελικά κατέληξα στη δημιουργία για καρτελάκια για τα δώρα μας στα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Άλλοι τώρα ανταλλάσσουν τα δώρα τα Χριστούγεννα και άλλοι επιλέγουν την Πρωτοχρονιά. Εγώ έκανα διακόσμηση που να παραπέμπει και στα δύο ώστε να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα.

Θα βρείς το εκτυπώσιμο παρακάτω.
Καρτελάκια για τα Χριστουγεννιάτικά σας δώρα

Είναι απλά και λιτά για να μην ξοδεύεις και πολύ χρώμα, σε διάσταση Α4. Το εκτυπώσιμο βρίσκεται εδώ και είναι σε μορφή αρχείου pdf.
Καρτελάκια για τα Χριστουγεννιάτικά σου δώρα

Καλή επιτυχία.

Εσύ έχεις κάποια πρόταση για να την υλοποιήσω;

8 σχόλια:

  1. Χρήσιμο και κομψό. Μπράβο Νατάσα
    Καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνω συχνά καρτελάκια για δώρα και τέτοια γιατί μου αρέσουν πολύ

      Διαγραφή
  2. Νατάσα, τα κράτησα! Είναι υπέροχα και πολύ κομψά! Και φυσικά χρήσιμα διαχρονικά.
    Μπράβο βρε κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ένας έγχρωμος εκτυπωτής χρειάζεται και έτοιμα τα καρτελάκια

      Διαγραφή
  3. Νατασα μου δεν ξερω απο αυτα τα εκτυπωσιμα καρτελακαια αλλα πιστευω οτι θα ειναι πολύ χρήσιμα σε οσους θα ασχοληθουν με αυτα...ασχετη ειμαι και μαλλον θα αρκεστώ στα ετοιμα..
    Σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη στο χωρο μου..
    Να είσαι καλα και να περασεις ομορφες γιορτινες μερες με οσους αγαπας..φιλιααα!!!! 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας εκτυπωτής χρειάζεται και ένα ψαλίδι και έτοιμα τα καρτελάκια εύκολα και πιο φτηνά από τα έτοιμα

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου