Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Το Φθινόπωρο είναι ο μήνας που φυτεύουμε λουλούδια για να τα έχουμε όλη την Άνοιξη και το Καλοκαίρι. Αυτόν το Χειμώνα στη Θεσσαλονίκη δεν έκανε παγωνιά. Οπότε τα λουλούδια που είχα φυτέψει πέρσι ακόμα ευδωκιμούν. Επίσης, κάποια από αυτά ήταν ανθισμένα κατά τη διάρκεια του Χειμώνα.
Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Έχω μία τριανταφυλιά, μία αλόη, πανσεδάκια, σκυλάκια, ένα καλαχόι, μία ορτανσία, χρυσάνθεμα, μαργαρίτες άγριες και νυχτολούλουδα άγρια και μία ελιά. Αυτά είναι τα λιγοστά φυτά μου. Το Χειμώνα τα πότιζα κάθε δέκα μέρες. Την Άνοιξη θα το αλλάξω σε μία φορά τη βδομάδα. Κλάδεψα ήδη από το τις αρχές του Χειμώνα την ελιά και την Τριανταφυλιά. Έκοψα όλα τα άνθη που είχαν μαραθεί και ξεραθεί από όλα τα λουλούδια. Όλα, δηλαδή τα λουλούδια μου είναι έτοιμα για ανθοφορία.
Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Από το Μάρτιο θα αρχίσω τη λίπανση. Για να δυναμώσει το χώμα και να βοηθηθούν τα λουλούδια να συνεχίσουν να ανθίζουν. Η ορτανσία μου καταπονήθηκε πολύ. Την έβαλα μέσα στο σπίτι το Χειμώνα για να μην παγώσει. Η απότομη αλλαγή θερμοκρασίας την πείραξε. Θα την αφήσω να ανθίσει και θα τη βγάλω έξω σε προστατευμένο από τον ήλιο μέρος. Η ορτανσία ανθίζει σε μέρος που δεν έχει απευθείας ήλιο.
Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Λουλούδια για το Καλοκαίρι

Το καλαχόι μου το είδατε πιο πάνω το έβαλα σε νάυλον μέσα για να μην παγώσει. Τώρα που φυσούσε το έβγαλα από το νάυλον και το έβαλα στην είσοδο του σπιτιού στις σκάλες για να μην κρυώσουν τα λουλούδια του και δεν ανθίσει. Τελικά άνθισε κι αυτό και είναι υπέροχο.

Εσύ έχεις λουλουδάκια;

8 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που το έσωσες τελικά, Νατάσα μου. Εμένα μου αρεαουν κι έχω κυρίως κυπαρισσοειδη στην αυλή, αλλά και αλοη. Μέσα στο σπίτι έχω σανσεβιερα. Δεν εχω πολυ φυσικό φως μέσα στο σπίτι, οπότε προτιμώ φυτά που αντέχουν χωρίς αυτό. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγοστά είναι τα λουλούδια που έχω αλλά δεν έχω και χώρο στη βεράντα για να μεγαλώσω περισσότερα

      Διαγραφή
  2. Βλέπω με μεγάλη χαρά ότι αγαπάς Νατάσα τα λουλούδια. Μπράβο. Λεπτές ψυχές το κάνουν. Και τα προσέχεις και τα φροντίζεις. Είμαι σίγουρος ότι θα σου δείξουν την αγάπη τους.
    Καλή Αποκριά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος τα επιμελήθηκα εντελώς μόνη μου τα πότιζα και τα λίπαινα και τα κλάδευα δηλ εγώ. Η μητέρα μου θέλει κι αυτή να τα φροντίζει αλλά πιστεύω εγώ το κάνω καλύτερα

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι είναι υπέροχα τα τριαντάφυλλα και η τριανταφυλλιά μου ανθίζει όλο το Χειμώνα

      Διαγραφή
  4. Νατάσσα είναι πολύ όμορφα! Να ανοίξει λίγο ο καιρός και θα ασχοληθούμε και εμείς με τα δικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είναι ο καιρός για κλαδέματα και φυτέματα αν θα κάνετε κάτι τέτοιο

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου