Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Γατάκι από ρολό υγείας

Η κόρη μου θα το καταλάβατε έχει μία προτίμηση στις γάτες. .Έτσι έκανε άλλο ένα έργο που έχει θέμα τη γάτα. Για την κατασκευή αυτή χρειάστηκαν τα παρακάτω.
Γατάκι από ρολό υγείας

Υλικά

  • Ρολό από χαρτί υγείας
  • 2 κόλλες Α4
  • Κόλλα
  • Μαρκαδόρος
  • Ψαλίδι

Γατάκι από ρολό υγείας

Η κατασκευή είναι ως εξής. Τυλίγουμε το ρολό χαρτί με το κίτρινο χαρτόνι και κολλάμε. Σχηματίζουμε τα αυτιά πατώντας το ρολό.
Γατάκι από ρολό υγείας

Φτιάχνουμε μία καρδιά περίπου στο λευκό Α4. Ζωγραφίζουμε με τον μαρκαδόρο. Κολλάμε.

Για την ουρά, σχεδιάζουμε στο κίτρινο χαρτί και κόβουμε με το ψαλίδι. Κολλάμε και τελειώσαμε.

6 σχόλια:

  1. Ψυχούλα μου πιάνουν τα χεράκια της. Πολύ γλυκό, όμορφο και γεμάτο συναισθήματα. Έτοιμη η γατούλα.
    Τις καλησπέρες μου Νατάσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι την έφτιαξε σχετικά γρήγορα και σύμφωνα με τις οδηγίες μου

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο που είναι. Κι εύκολο πολύ! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου