Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Σοκολατάκια υγείας

Η σοκολάτα είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά και δε χάνω χρόνο από το να φτιάχνω συνταγές που την περιέχουν. Βρήκα κι εγώ μία συνταγή που φτιάχνεις σοκολάτα υγείας από το κακάο κατευθείαν. Η σοκολάτα αυτή περιέχει τέσσερα υλικά μόνο. Είναι απλή αν και για τα υλικά τα βρήκα λίγο δύσκολα. Διαλέγοντας τα υλικά μπορούμε να προτιμήσουμε και αυτά που είναι βιολογικά. Εγώ αυτή τη φορά πήρα τα απλά.

Σοκολατάκια υγείας

Υλικά

  • 1/2 φλιτζάνι τσαγιού λάδι καρύδας
  • 1/2 φλιτζάνι τσαγιού κακάο
  • 1 κουτάλι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
  • 3 κουταλιές σούπας μέλι
Σοκολατάκια υγείας


Παρασκευή

Βάζουμε το λάδι καρύδας σε ένα μπρίκι να ζεσταθεί σε χαμηλή φωτιά.

Τοποθετούμε το κακάο, το εκχύλισμα βανίλιας και το μέλι σε ένα μπολ και ανακατεύουμε.

Μόλις λιώσει το λάδι καρύδας το προσθέτουμε στο μπολ.

Ανακατεύουμε να ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά μας. Μόλις ομογενοποιηθούν τα τοποθετούμε σε φόρμα σιλικόνης για παγάκια.
Σοκολατάκια υγείας

Αφήνουμε στο ψυγείο ή καλύτερα στην κατάψυξη για περίπου μία ώρα να σφίξει το μείγμα.
Σοκολατάκια υγείας

Βγάζουμε από το ψυγείο και σερβίρουμε.

8 σχόλια:

  1. Μμμ μ'αρέσει και εμένα η σοκολάτα. Κρατώ τη συνταγή σου σ'ευχαριστούμε
    Καλή σου μέρα Νατάσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα Νατάσα μου. Ευχαριστούμε που τη μοιράστηκες μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ μας άνοιξες την όρεξη Νατάσσα! Καλοφάγωτα κοπέλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι τόσο απλή αλλά τόσο νόστιμη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου