Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Οδοντόκρεμα Black & Polish της Frezyderm

Γεια σας, πρόσφατα αγόρασα την οδοντόκρεμα Black & Polish της Frezyderm. Είναι μία οδοντόκρεμα που εκ πρώτης όψεως δε σου γεμίζει το μάτι. Τη χρησιμοποίησα όμως και ανακάλυψα ότι κάνει τη διαφορά. Με το μαύρο περιεχόμενό της ασπρίζει τα δόντια αρκετά. 

Οδοντόκρεμα Black & Polish της Frezyderm

Με ξάφνιασε μπορώ να πω που βρήκα μία οδοντόκρεμα να κάνει αυτό που λέει. Τα δόντια μου μετά την εφαρμογή της ήταν λεία και λευκά. Αρχικά την έβαλα και είδα όλο μου το στόμα να μαυρίζει. Αλλά μετά από λίγο στο ξέβγαλμα είδα διαφορά στο χρώμα των δοντιών μου. 


Τη συνιστώ, λοιπόν, ανεπιφύλακτα και περιμένω να μου πείτε κι εσείς τις εντυπώσεις σας. Κάντε το τόλμημα και δοκιμάστε την.

6 σχόλια:

  1. δεν την εχω δοκιμασει αλλα οτι προιον εχω προμηθευτει της frezyderm μου εχει βγει πολυ καλο!

    καλημερα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ εδώ και χρόνια αγοράζω μέσω διαδικτύου οδοντόκρεμες από ηλεκτρονικά φαρμακεία. Έχω καταλήξει σε αυτήν γιατί δεν είναι ακριβή και είναι ελληνική

      Διαγραφή
  2. Δεν την ξέρω αλλά τώρα την έχω υπόψη
    Σ'ευχαριστούμε
    Καλη σου ΄μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Από όλες όσες δοκίμασα αυτή η οδοντόκρεμα είχε τα καλύτερα αποτελέσματα

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου