Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Πιτάκια με μερέντα

 Για να περάσει η ώρα και να ασχοληθούμε με κάτι δημιουργικό φτιάξαμε πιτάκια. Η κόρη μου είχε την ιδέα να φτιάξουμε κάτι που να της αρέσει κι αυτής. Οπότε πήγαμε στο σούπερ μάρκετ και αγοράσαμε μερέντα και φύλλα από σφολιατάκια. Για ένα μισάωρο ασχολήθηκε η κόρη μου και τα έφτιαξε μία χαρά.

Πιτάκια με μερέντα


Υλικά

10 Σφολιατάκια μικρά στρόγγυλα

Μερέντα

1 Αυγό


Παρασκευή

Αφήνουμε τα σφολιατάκια έξω από την κατάψυξη για 20 με 30 λεπτά να ξεπαγώσουν. 

Πιτάκια με μερέντα

Πιτάκια με μερέντα


Αφού ξεπαγώσουν τοποθετούμε σε ένα ταψί που έχουμε βάλει προηγουμένως λαδόκολλα, ένα ένα τα σφολιατάκια και γεμίζουμε με μία κουταλιά του γλυκού μερέντα.

Κλείνουμε καλά τα πιτάκια να μην ανοίγουν.

Πιτάκια με μερέντα

Πιτάκια με μερέντα


Χτυπάμε το αυγό σε ένα βαθύ πιάτο.

Στο τέλος, αλείφουμε τα σφολιατάκια με το αυγό.

Πιτάκια με μερέντα


Ψήνουμε στους 170 βαθμούς στον αέρα για 20 λεπτά, μέχρι να κοκκινίσουν τα σφολιατάκια.

Πιτάκια με μερέντα

Πιτάκια με μερέντα


Σερβίρουμε.


10 σχόλια:

  1. Ωραία και νόστιμη απασχόληση. Μπράβο στην κόρη σου.
    Καλημέρα και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ το καλό είναι ότι αυτή το εμπνεύστηκε και μου είπε να το κάνουμε

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ήταν φανταστικά και ξανακάναμε προχθές και πάλι φαγώθηκαν μέχρις ενός

      Διαγραφή
  3. Καλοφάγωτα (αν υπάρχουν ακόμα) Άξια η νοικοκυρούλα σου Νατάσα μου, να τη χαίρεσαι! Μπράβο!
    Χρόνια Πολλά, Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε ρε και να είχατε τις κόρες μου κοντά. Απαγωγή στο ταψί θα έκαναν Νατάσσα! Χαχαχαχαχα
    Μπράβο παιδιά. Καλοφάγωτα. Γεια στα χέρια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κόρες μας προοδεύουν και κάνουν τις δικές τους πλέον συνταγές στη δική μου αρέσει πολύ να κάνει γλυκά

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου