Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

Δίαιτα και χρόνος

 Στις 15 Σεπτεμβρίου του 2020, πέρσι δηλαδή τέτοιο καιρό είχα φτάσει στα 61 κιλά από 67,9 που ήμουν όταν πρωτοάρχισα τη δίαιτά μου. Σήμερα μετά από ένα χρόνο που σταμάτησα τη διατροφή έφτασα πάλι στα 67,4 κιλά. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο πρέπει να κάνεις διατροφή για να χάσεις, αλλά πρέπει να συνεχίσεις τη διατροφή για να ισορροπήσει ο οργανισμός σου στα νέα κιλά σου.

Δίαιτα και χρόνος


Οπότε όπως καταλαβαίνεις ξανάρχισα διατροφή. Και φυσικά είναι πιο δύσκολα από την προηγούμενη φορά. Ήδη επισκεύτηκα το Ιατρείο Διατροφής και η διαιτολόγος μου έδωσε το πλάνο με τα γεύματα που πρέπει να κάνω για να ξεκινήσω να χάνω κιλά. 

Λίγες καλοκαιρινές κρεπάλες, η καραντίνα για τον Κορονοϊό και η απροσεξία με οδήγησαν πάλι στα ίδια. Είναι απογοητευμένη που δεν το πρόσεξα όλο αυτόν τον καιρό και άφησα τον εαυτό μου. Ελπίζω να βοήθησα έστω και έναν από εσάς ή μία να μην κάνει το ίδιο λάθος.

Θα επανέλθω με νέο άρθρο να σας πω αν θα πετύχει το νέο πρόγραμμά μου. Νιώθω ότι θα τα καταφέρω.

10 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στην απώλεια βάρους είναι να μην επιστρέψεις στο αρχικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ δικιο σε αυτό που λες κι εγώ το φοβόμουν ότι θα γίνει αυτό όπως και έγινε. Και τώρα άντε πάλι από την αρχή.

      Διαγραφή
  2. Ειναι σημαντικό, πιστεύω, να απευθυνθούμε σε ειδικό, όπως έκανες κι εσύ, Νατάσα. Και να εφαρμόσουμε κσι προγραμμα συντήρησης, με τακτικές επισκέψεις στο διαιτολόγο.
    Θα τα καταφέρεις και πάλι! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγφού τα κατάφερες μία φορά, θα τα καταφέρεις ξανά. Καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηταν η πρώτη φορά μην το βάζεις κάτω, δώσε στο εαυτό σου μια δεύτερη ευκαιρία Νατασσα μου και σίγουρα θα τα καταφέρεις ...το θέμα είναι τι θέλεις εσύ να κάνεις με το σώμα σου.. αν συμφιλιωθείτε τα δυο σας τότε όλα θα πανε καλά..
    Το θέμα δεν είναι να χάσεις τα κιλά, αλλά να τα διατηρήσεις..
    Καλή επιτυχία στη προσπάθεια σου να περνάς όμορφα ΚΑΛΟ φΘΙΝΌΠΩΡΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση έκανα καιρό να απαντήσω αλλά όντως χρειάζομαι τα ενθαρυντικά σας σχόλια

      Διαγραφή
  5. Δε χρειάζεται κανένας ειδικός. Το μυστικό είναι να συνειδητοποιήσουν όλοι οι άτυχοι, όπως εγώ, που τους αρέσει το φαγητό ότι δεν πρέπει να ορίζει τη ζωή μας η γεύση. Μεγάλη συζήτηση αλλά το κατάφερα τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει πολύ προσπάθεια ειδικά από μια ηλικία και μετά να ελαττώσουμε το φαγητό μας ο ειδικός εκεί επεμβαίνει για να βοηθήσει σε αυτό

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου