Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Advent calendar - Ημερολόγιο Χριστουγέννων 2021

 Σας έχω ξαναπεί ότι μου αρέσουν πολύ τα advent calentars. Φέτος είπα στην κόρη μου να σκεφτεί και να φτιάξει ένα. Έτσι κι αυτή έκατσε και σκέφτηκε το ημερολόγιο των Χριστουγέννων του 2021.


Είναι απλό και παράλληλα δούλεψε πάνω του καμιά ώρα η κόρη μου για να το φτιάξει. Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε είναι τα παρακάτω:
Ένα χαρτόνι μεγάλο πράσινο
Χαρτιά Α4 κόκκινα
Πον πον
Αριθμούς αυτοκόλλητα
Κόλλα
Ψαλίδι
Χάρακας
Μολύβι



Κατασκευάζεται εύκολα και γρήγορα από το παιδί ή τα παιδιά σας. Αναμένω τις εντυπώσεις σας για την προσπάθειά μας.

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο έγινε Νατάσα! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κάτι το εξαιρετικό αλλά είναι φτιαγμένο από εμάς και είναι η ιδέα της κόρης μου

      Διαγραφή
  2. Α ναι Νατάσσα μου, μού αρέσουν και μένα αυτά τα ημερολόγια που λειτουργούν σαν αντίστροφη μέτρηση. Και μου άρεσε η κατασκευή σας αλλά και το μεράκι σας καλή μου φίλη.
    Μπράβο στη συνεργασία σας ειλικρινά. Καλησπέρα καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια, προσπαθούμε με την κόρη μου να βρίσκουμε νέους τρόπους να δημιουργούμε πράγματα

      Διαγραφή
  3. Είναι όμορφα τα ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης.
    Και οι εγγονές μου περιμένουν με χαρά κάθε μέρα το δωράκι τους .
    Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ξεκινήσαμε δειλά δειλά πέρσι και μας άρεσε και τώρα το περιμένουμε πώς και πως

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφα τα ημερολογια Μπραβο σας!!!🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αγγίζει τα ημερολόγια που φτιάχνουν στο εξωτερικό αλλά η κόρη μου το σκέφτηκε και το υλοποίησε μόνη της

      Διαγραφή
  5. Εύκολο και απλό για τα μικρά χεράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου