Δευτέρα 20 Μαρτίου 2023

Πλύσιμο ρούχων tips

 Το πλύσιμο των ρούχων είναι ένας αναγκαίος μπελάς που έχουμε να αντιμετωπίσουμε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Για να δούμε όμως ποια ρούχα πλένουμε, πόσο συχνά και πώς ρυθμίζουμε το πλυντήριό μας. 

Πλύσιμο ρούχων tips

Κατ' αρχάς δεν είναι όλα τα ρούχα το ίδιο. Τα χωρίζουμε σε λευκά, πολύχρωμα, αυτά που βγάζουν χρώμα, πλεκτά. Περιττό να σας πω ότι κάποιο ρούχο με έντονο χρώμα το πλένουμε στην αρχή μόνο του για να δούμε αν βγάζει και μετά με άλλα ρούχα, για να μην έχουμε τα μισά μας ρούχα βαμμένα με το δικό του χρώμα.

Τα σκούρα ρούχα τα πλένω στους 30 βαθμούς, αφού τα φορέσω δύο μέρες. Οι κάλτσες αν και σκούρες συνήθως, τις φοράω για μία μέρα μόνο και μετά πλύσιμο. Τα πλεκτά τα φοράω 2 με 3 ημέρες και μετά κι αυτά τα φρεσκάρω στο ειδικό πρόγραμμα που έχει το πλυντήριό μου για μάλλινα. Είναι δεν είναι μάλλινα τα πλεκτά είναι ευαίσθητα, γι' αυτό το προτείνω οπωσδήποτε να πλένονται στη χαμηλή θερμοκρασία και στο πρόγραμμα για μάλλινα. Τα λευκά συνήθως είναι εσώρουχα και σεντόνια καθώς και κάποια πουκάμισα ίσως και λευκές μπλούζες. Τα εσώρουχα και τα πουκάμισα καλό είναι να χρησιμοποιούνται μία μέρα την εβδομάδα. Τα σεντόνια πρέπει να χρησιμοποιούνται για μία εβδομάδα λένε οι ειδικοί. Εγώ τα πλένω στις δύο εβδομάδες στους 40 βαθμούς μαζί με τα λευκά.

Τι απορρυπαντικά χρησιμοποιώ όμως; Λοιπόν για τα σκούρα βάζω μαλακτικό συνήθως το Supline το συμπυκνωμένο. Για απορρυπαντικό βάζω το Dixan. Στα λευκά εκτός από το Dixan και το μαλακτικό βάζω και Vanish που είναι λευκαντικό και Calgon για την καλύτερη συντήρηση του πλυντηρίου. Στα πλεκτά βάζω το μαλακτικό και ειδικό απορρυπαντικό για τα πλεκτά, το Soflan.


8 σχόλια:

  1. Κάθε συμβουλή σου πρακτική και λειτουργική. Καλησπέρα και καλή βδομάδα, Νατάσσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά κάποια πράγματα τα θεωρούμε αυτονόητα ενώ δεν είναι

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νατάσα. Εμάς το πλυντήριο έχει πρόγραμμα ελαφρύ για όλα (εκτός από πλεκτά) και τα πλένουμε όλα μαζί. Μια χαρά μας έχει βολέψει. Απλά θέλει λίγη σκόνη και λίγο μαλακτικό για να γίνει πιο εύκολο το ξέβγαλμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι η τεχνολογία έχει προχωρήσει και τα πράγματα γίνονται πιο απλά

      Διαγραφή
  3. Στο περίπου είμαι και εγω στις δικές σου συνήθειες στο πλύσιμο Νατάσσα μου...ότι συμβουλές αποκομίζουμε καλές είναι όταν μας βοηθούν στην καθημερινότητα μας .
    Να περνάς καλά με ότι κάνεις καλή σου Άνοιξη! 🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι και κάποιες δεν ξέρουν αν κάνουν το σωστό γι αυτό γράφω έτσι συνοπτικά τι ακολουθώ χρόνια τώρα

      Διαγραφή
  4. Για κάθε δραστηριότητα έχεις κάτι καλό και πρακτικό να προτείνεις. Σε ευχαριστούμε πάντα, Νατάσσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάνω λίστες με τι έχω να περάσω προς τους άλλους και τα δημοσιεύω

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου