Δευτέρα 15 Μαΐου 2023

Αντηλιακά προσώπου με χρώμα τι δοκίμασα

 Πλησιάζει το καλοκαίρι και ο ήλιος γίνεται πιο δυνατός και επικίνδυνος. Ο καιρός δεν είναι όπως παλιά που ήμασταν παιδιά. Οι ακτίνες του ήλιου καίνε για περισσότερο καιρό και πιο έντονα το δέρμα μας. Εγώ προσωπικά έχω ευαίσθητο δέρμα και πρέπει να προστατεύομαι όλο το χρόνο σχεδόν. Γι αυτό και χρησιμοποιώ αντηλιακά όλο το έτος. 

Τα αντηλιακά που έχω δοκιμάσει και συστήνω ανεπιφύλακτα είναι το Capital Soleil Anti-Dark Spots SPF50+ της Vichy και το  Bee Sun Safe Anti Spot Anti Age Tinted SPF50 της Apivita.

Αντηλιακά προσώπου με χρώμα τι δοκίμασα

Το Capital Soleil Anti-Dark Spots SPF50+ της Vichy έχει λεπτή υφή, δεν αφήνει λιπαρότητα και παρέχει τέλεια κάλυψη στο δέρμα. Επίσης, δεν αφήνει να δημιουργηθούν πανάδες και στίγματα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Αντηλιακά προσώπου με χρώμα τι δοκίμασα

Το Bee Sun Safe Anti Spot Anti Age Tinted SPF50 της Apivita είναι η ελληνική απάντηση στα αντηλιακά προσώπου. Έχει πιο σκουρόχρωμο χρώμα από αυτό τη Vichy. Κι αυτό είναι κατά των λεκέδων του προσώπου και δεν αφήνει το πρόσωπο να γυαλίζει. Είναι μια πολύ καλή προσπάθεια της εταιρείας Apivita. Το συστήνω για όσες σκουραίνουν αρκετά το καλοκαίρι.


4 σχόλια:

  1. Νατάσσα, ρίξε και για μάς καμία πρόταση, κορίτσι μου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου