Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση

Σήμερα θα σας παρουσιάσω το παιδικό μας δωμάτιο όπως το έχω επιπλώσει έως τώρα. Ο χώρος του δωματίου είναι μικρός και για αυτό δεν υπάρχει εκατοστό του που να μην το έχω εκμεταλευτεί. Έχουν χωρέσει ένα κρεβάτι, ένας καναπές, ένα κομοδίνο, ένας καθρέφτης, μία βιβλιοθήκη και ένα γραφείο με τη συρταριέρα του.
Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση

Για την ώρα κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο με την κόρη μου καθώς δεν της αρέσει ακόμα να κοιμάται μόνη της. Οπότε βολεύομαι στον καναπέ κρεβάτι για να της κάνω παρέα τη νύχτα. Η κόρη μου κοιμάται στο κρεβάτι της αμερικάνικου κάουντρι στυλ. Το έχω πλαισιόσει με έναν μαγνητικό πίνακα και ένα λουλούδι φωτιστικό που μένει αναμένο κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση κρεβάτι

Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση κρεβάτι

Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση μαγνητικός πίνακας

Το γραφείο της κόρης μου είναι αναπαυτικό και έχει πολλούς χώρους για αποθήκευση και εργασία. της αρέσει πολύ και κάθεται εκεί όποτε είναι να γράψει, να διαβάσει ή να ζωγραφίσει. Έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς της.

 Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση γραφείο


Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση βιβλιοθήκη


Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση καναπές κρεβάτι

Παιδικό δωμάτιο ολοκληρωμένη λύση ντουλάπα

Δεν παρέλειψα να κάνω πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, όπως είναι η ντουλάπα, τα συρτάρια κάτω από το κρεβάτι και τα κουτιά πίσω από την πόρτα. Πίσω από την πόρτα επίσης, βρίσκονται και κρεμάστρες για να κρεμάει το μπουρνούζι της και τα ρούχα της ημέρας.

Επόμενο βήμα μας θα είναι να πάρω τον καναπέ κρεβάτι στο άλλο δωμάτιο και να τοποθετήσω καλύτερα τα έπιπλα του παιδικού δωματίου στο χώρο. Μόλις αισθανθεί σίγουρη για τον εαυτό της η κόρη μου και πλέον δε με ζητάει τα βράδια θα το πράξω.

Για την ώρα αυτό είναι το δωματιάκι μας, λίγο στριμωγμένο αλλά πιστεύω εκμεταλεύεται με τον καλύτερο τρόπο το χώρο.

Σου αρέσει;


12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο Νατάσα μου! Να το απολαμβάνετε με την κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! δεν λείπει τίποτα από εκεί μέσα. Δεν θα το έλεγα δωμάτιο, αλλά μικρή κατοικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό Νατάσσα! Πολύ χρηστικό δείχνει καθώς οι αναφορές σου σε αποθηκευτικούς χώρους είναι εμφανείς. Επίσης το χρώμα χαρούμενο απαλό. Όλος ο χώρος "φωνάζει" για μια θετική αύρα που βγάζει. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησα να το κάνω όσο πιο φωτεινό μπορούσα και χαρούμενο, να χαίρεται να είναι εκεί μέσα η κόρη μου

      Διαγραφή
  4. Μια γλύκα είναι Νατάσσα μου. Είμαι σίγουρη ότι το χαιρόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαιρόμαστε πράγματι όλο και κάτι θα κάνει μέσα στο γραφείο του δωματίου της η μικρή μου

      Διαγραφή
  5. Το δωμάτιο μια γλύκα, ακριβώς για μικρές πριγκίπισσες. Καλοφώτιστη και γερή να το χαίρεται.
    Καλή σχολική χρονιά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου