Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Πλάνο διατροφής για παιδιά και γονείς

Το πλάνο διατροφής που όλοι πρέπει να έχουμε κολλημένο στο ψυγείο μας με τα φαγητά της εβδομάδας. Πήγα σε διατροφολόγο γιατί είχα πρόβλημα με τα κιλά που έχω πάρει και δε λέω να τα χάσω, και μου είπε το πιο σημαντικό είναι να έχουμε ένα πλάνο διατροφής ώστε να τρώμε πρώτα από όλα σωστά. Με έχει βοηθήσει πολύ και όποτε το ακολουθώ χάνω κιλά. Το αμέσως δηλαδή επόμενο που πρέπει να κάνεις αφού το κατεβάσεις είναι να το ακολουθήσεις. Και φυσικά αυτό είναι το πιο δύσκολο. Θέλει να έχεις θέληση και πείσμα και να είσαι επίμονη.
Το πρόγραμμα διατροφής που έχω δημιουργήσει για να το κάνω λίγο πιο ελκυστικό στο μάτι βρίσκεται εδώ:

Κατέβασέ το εδώ σε μορφή pdf:
Πρόγραμμα διατροφής
Πλάνο διατροφής δείγμα

Εδώ έχω ένα συμπληρωμένο δείγμα για τα δικά μου κιλά που είμαι 1,67μ ύψος και 67 κιλά και θέλω να γίνω 60 κιλά.

Εσύ ποιο πρόγραμμα δίαιτας ακολουθείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου