Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Κρέμα για ραγάδες εγκυμοσύνης Prevenstria της Frezyderm δοκιμή

Από τις καλύτερες κρέμες που έχω δοκιμάσει. Στην εγκυμοσύνη μου δοκίμασα την ελληνικής κατασκευής κρέμα Prevenstria της Frezyderm για να αποφύγω να κάνω ραγάδες. Πολύ ωραία η υφή της, και το άρωμά της. Την εφάρμοσα ακριβώς όπως έλεγαν οι οδηγίες. Και το αποτέλεσμα με χαροποίησε ιδιαιτέρως. Καμία επιπλέον ραγάδα!
Κρέμα για ραγάδες εγκυμοσύνης Prevenstria της Frezyderm δοκιμή

Σας διαβεβαιώνω πώς ήταν μία κρέμα που έκανε ακριβώς αυτό που έλεγε. Ραγάδες τέλος. Δεν ξέρω βέβαια αν βοήθησε και το σώμα μου που δεν κάνω ραγάδες σε γενικές γραμμές εύκολα. Πάντως με τη χρήση αυτής της κρέμας είδα αποτέλεσμα.

Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Είναι ένα από τα προϊόντα που έκανε τη Frezyderm γνωστή σε εμένα. Αυτή και τα προϊόντα για μωρά και παιδιά που θα σας παραθέσω σε μεταγενέστερες αναρτήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου