Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Η γειτονιά μου

Στη γειτονιά μου έχω πολλά πάρκα που είναι πράσινα και άλλοτε γεμάτα με λουλούδια. Η φύση αυτή την εποχή (άνοιξη) δείχνει το ομορφότερό της πρόσωπο. Σε ένα περίπατό μου αποτύπωσα σε φωτογραφίες τα λουλούδια και το πράσινο που είμαστε περιστοιχισμένοι. Είναι εικόνες που μένουν στο μυαλό μου κάθε πρωί που ξεκινάω για τη δουλειά.
Η γειτονιά μου

Η γειτονιά μου

Η γειτονιά μου


Ένα μήνυμα που κάποιοι έγραψαν στο μικρό μας πάρκο που σε κάνει να αναρωτηθείς γιατί το έκαναν.
Η γειτονιά μου

 Έχουμε ένα φυτώριο στη γειτονιά, που ομορφαίνει την περιοχή με τα άνθη και το πράσινό του. Βρίσκεται στο δρόμο που οδηγεί στη στάση του μετρό (που κατασκευάζεται ακόμα). Είναι ένα ξύλινο σπιτάκι ανοιχτό από παντού για να μπαίνει ο ήλιος και να τροφοδοτεί τα φυτά που βρίσκονται εκεί. Πρόσφατα προμηθεύτηκα μερικά λουλούδια και χώμα για να ανανεώσω τη μορφή του μπαλκονιού μου. Η γιαγιά μας τα φύτεψε με στοργή και τα φροντίζει ώστε να μη μαραθούν.
Η γειτονιά μου

Η γειτονιά μου
Πώς είναι η δική σου γειτονιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου