Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Καθρέφτης στο παιδικό δωμάτιο

Λοιπόν έκανα την έρευνά μου για τον καθρέφτη στο παιδικό δωμάτιο.Η έρευνά μου βρίσκεται εδώ, Καθρέφτης σε στυλ αμερικάνικο country. Δεν ήθελα να τον τοποθετήσω πάνω στην πόρτα της ντουλάπας για λόγους ασφάλειας του παιδιού, που ανοίγει κι αυτό την πόρτα. Δεν ήθελα να είναι δαπέδου μην πάνω στο παιχνίδι του το παιδί περάσει από μέσα. Είχα χώρο πάνω από το κομοδίνο της, αν και εκεί είναι λίγο ψηλά ακόμα για να βλέπει όλο της το σώμα. Έτσι σήμερα (το Μάρτιο του 2016) μας ήρθε το πακέτο και γρήγορα γρήγορα τον κρέμασα κιόλας.
Καθρέφτης στο παιδικό δωμάτιο


Ο καθρέφτης κατέφτασε με courier την ώρα που εγώ ήμουν στη δουλειά. Είμαι ικανοποιημένη γιατί είναι όπως τον περίμενα και σε πολύ καλή τιμή.

Καθρέφτης στο παιδικό δωμάτιο

Οπότε το μόνο που απομένει τώρα είναι η βιβλιοθήκη τοίχου που θα παραγγείλω μάλλον αφού πρώτα κάνω μία έρευνα στην αγορά.
Πες μου κι εσύ πώς διακόσμησες το δωμάτιο του παιδιού σου να ανταλλάξουμε απόψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου