Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Η ντουλάπα της Βαλεντίνας

Μετά το κρεβάτι και το κομοδίνο, σειρά είχε η ντουλάπα στο παιδικό δωμάτιο. Δεν είχε εντοιχισμένη ντουλάπα και αποφάσισα να κάνω μία που να μεταφέρεται αν χρειαστεί. Έκανα μία έρευνα αγοράς για το τι θέλω και τι ψάχνω. Όπως έχω ξαναπεί το ύφος των επίπλων που θέλω να είναι στο δωμάτιο της κόρης μου είναι το αμερικάνικο county ή αποικιακό στυλ. Οπότε κινήθηκα σε αυτό το ύφος πηγαίνοντας πάντα προς το μοντέρνο, καθώς ήθελα οι πόρτες να είναι συρόμενες. Έτσι έψαξα για μία ντουλάπα λευκή με συρόμενες πόρτες που μέσα θα είχε τους χώρους που ήθελα. Είδα στο ΙΚΕΑ διάφορες ντουλάπες για να πάρω ιδέες για τους εσωτερικούς χώρους.
Η ντουλάπα της Βαλεντίνας

Η ντουλάπα της Βαλεντίνας

Όταν κατέληξα στο τι ζητούσα βρήκα έναν μάστορα επιπλοποιό και του παρήγγειλα την ντουλάπα στις διαστάσεις και ύφος που ήθελα. Του έδειξα φωτογραφίες από το τι θέλω μέσα και έξω να έχει η ντουλάπα. Ζήτησα και κάποια επιπλέον πράγματα όπως συρτάρια μέσα στη ντουλάπα και χερούλια με πορσελάνη. Έκανα το λάθος και δεν πήγα στον επιπλοποιό που μου έφτιαξε το κρεβάτι της κόρης μου. Έτσι όταν μου έκανε τη ντουλάπα δε μου έβαλε σωστά το συρόμενο μηχανισμό με αποτέλεσμα να μαγκώνουν λίγο οι πόρτες. Κατά τα άλλα μου έφτιαξε κι αυτός μια πολύ γερή κατασκευή.
Η ντουλάπα της Βαλεντίνας

Η ντουλάπα της Βαλεντίνας


Τι γνώμη έχεις ταιριάζει με το ύφος που επέλεξα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου