Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Παιδική οδοντόκρεμα Sensi Teeth Kids της Frezyderm δοκιμή

Από τότε που η κόρη μου άρχισε να βουρτσίζει τα δόντια της εμπιστεύτηκα την εταιρεία Frezyderm. Είχα πάρει και όλα για τη βρεφική περιποίηση και ήμουν ικανοποιημένη. Οπότε αποφάσισα να αγοράσω την Sensi Teeth Kids της Frezyderm. Περιέχει και ασβέστιο μέσα και μου τη σύστησε και η παιδοδοντίατρός μου. Φυσικά τη δοκίμασα και εγώ. Έχει ωραία γεύση φρούτων. Για το ασβέστιο που περιέχει αν κάνει αποτέλεσμα θα το δω εν καιρώ. Βουρτσίζουμε τα δόντια κάθε βράδυ σίγουρα και ίσως και το επόμενο πρωί. Από τιμή κοστίζει όσο και οι άλλες παιδικές οδοντόκρεμες.
Παιδική οδοντόκρεμα Sensi Teeth Kids της Frezyderm δοκιμή

Εσύ τη δοκίμασες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου