Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Δώστε χώρο στα παιδιά

Διάβαζα blog άλλων, επίσης μητέρων συγγραφέων, που έλεγαν ότι επιτρέπουν για μία ώρα στα παιδιά τους να ασχοληθούν με όποιο θέμα τα ενδιαφέρει. Τους έδιναν χρόνο που θα είναι μόνο δικός τους και θα ασχοληθούν με κάτι που κανονικά είναι απαγορευμένο στο σπίτι τους. Οπότε αποφάσισα να το εφαρμόσω κι εγώ αυτή τη μέθοδο, ώστε να έχω ένα πιο χαρούμενο παιδί. Αυτό που αρέσει στην κόρη μου να ασχολείται, αλλά εγώ δεν την αφήνω, είναι η πλαστελίνες.
Δώστε χώρο στα παιδιά
Οι πλαστελίνες είναι ότι το χειρότερο για μένα. Πέφτουν και κολλάνε παντού και το χαλί γίνεται  χάλια. Δε βγαίνουν παρά μόνο όταν στείλεις το χαλί για καθάρισμα. Σε λίγο καιρό θα βάλω το καλοκαιρινό χαλί κι έτσι άφησα την κόρη μου να παίξει με τις πλαστελίνες.

Της αρέσει πολύ, να παίζει με τις πλαστελίνες. Το αγαπάει αυτό το χόμπι. Παλαιότερα πηγαίναμε επίσκεψη σε φίλες της και έπαιζε εκεί με τις πλαστελίνες. Τώρα δεν ήθελε καν να πάει σχολείο για να παίξει. Αισθάνθηκα ότι της έδωσα τον κόσμο όλο τέτοια χαρά έχει.

Τελικά αξίζει να δίνουμε κάτι έστω λίγο στα παιδιά μας, λίγη παραπάνω ελευθερία κι ας μας στοιχίσει σε καθάρισμα και σκούπισμα. Η καθαριότητα μπορεί να περιμένει, καθώς η χαρά που παίρνει το παιδί από το παιχνίδι είναι αναντικατάστατο αγαθό.

Η κόρη μου έχει μεγαλώσει αρκετά από τότε που ξεκίνησα να γράφω αυτό το άρθρο. Τώρα πλέον την αφήνω να παίζει με τις πλαστελίνες και τα πλαστοζυμαράκια όσο χρόνο κι αν θελήσει. Οι λίγοι λεκέδες στα χαλιά θα καθαριστούν όπως και να έχει. Τα παιδιά θέλουν να φτιάχνουν πράγματα με τα χέρια τους και έτσι αποκτούν και επιδεξιότητες. Της επέτρεψα επίσης να κόβει και να φτιάχνει τις δικές της χειροτεχνίες. Κάποιες από αυτές τις χειροτεχνίες τις εκθέτω σε άρθρα μου στο blog.

Εσύ έδωσες χρόνο να κάνει αυτό που θέλει το παιδί σου; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου