Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Το κρεβάτι της Βαλεντίνας

Προσπαθώ να φτιάξω ένα δωμάτιο σε ύφος αμερικάνικο country με λευκά έπιπλα όσο το δυνατόν πιο απλά και ρομαντικά. Έτσι και το κρεβάτι της κόρης μου το επέλεξα να κινηθεί σε αυτό το ύφος. Επισκέφτηκα έναν επιπλοποιό και του είπα πώς το θέλω. Ο πολύ καλός μάστορας που επέλεξα μου έκανε άριστη δουλειά και μου έφτιαξε ακριβώς ότι του ζήτησα. Από τα πλάγια δε φαίνεται αλλά έχει δύο μεγάλα συρτάρια για να βάζω τα σεντόνια και ότι άλλο συνοδεύεται με το κρεβάτι.
Το κρεβάτι της Βαλεντίνας

Ωστόσο όταν ζήτησα να μου φτιάξει και ένα κομοδίνο με πόδια μου είπε ότι το κόστος εκεί ανέβαινε πολύ καθώς ο τόρνος που φτιάχνονται τα ξύλινα πόδια κοστίζει αρκετά. Οπότε το κομοδίνο το αγόρασα από το ΙΚΕΑ, καθώς για να κάνω σε επιπλοποιό ένα κομοδίνο με πόδια θα μου στοίχιζε πάνω από 100€. Ο καθρέφτης σύντομα θα αντικατασταθεί και επίσης σχεδιάζω να κάνω τη βιβλιοθήκη οριζόντια στον τοίχο καθώς δεν υπάρχει αρκετός άλλος χώρος.

Σου άρεσαν οι επιλογές μου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου