Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Γιορτή της μητέρας

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα γιορτάζουμε τη γιορτή της μητέρας. Με τα δημοσιεύματα που βλέπω όμως τελευταία για τις μάνες που εγκαταλείπουν τα παιδιά τους στα νοσοκομεία αφού τα γεννήσουν και τις κακοποιήσεις που κάνουν στα παιδιά τους άλλες προβληματίζομαι σοβαρά.
Γιορτή της μητέρας

Σήμερα το πρωί η κόρη μου με το που της είπα ότι είναι η γιορτή μου μου έκανε δώρο μια ζωγραφιά με ένα κοριτσάκι που κρατάει λουλούδια για να τα δώσει στη μαμά της. Το έκανε με περισσή χαρά γιατί ήθελε να μου κάνει ένα δώρο για αυτή τη μέρα. Αισθάνθηκα πολύ όμορφα και ταυτόχρονα πολύ υπεύθυνα. Αισθάνθηκα ευθύνη για αυτό το πλάσμα που το μεγαλώνω εγώ και για τώρα και τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον θα πρέπει να μαι δίπλα της και να της δίνω ότι καλύτερο.

Πώς να της εγγυηθώ ένα μέλλον λαμπρό; Πώς να εγγυηθώ ότι θα μαι υγιής και θα την έχω υγιή, να τρέφεται σωστά, να κοιμάται σωστά και να έχει ότι κάθε παιδί της ηλικίας της. Μία στέγη, τροφή, εκπαίδευση, διασκέδαση πόσα πολλά είναι και πόση ενέργεια χρειάζονται όλα.

Το μόνο που είμαι σίγουρη και κάνω κάθε βράδυ είναι να προσεύχομαι να είναι καλά το παιδί μου και να ναι ευτυχισμένο. Εύχομαι λοιπόν για όσες μάνες αποφάσισαν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους και να τα φροντίζουν μέχρι να μεγαλώσουν να έχουν υγεία αυτές και τα παιδιά τους και να περνάνε ευτυχισμένα χρόνια μαζί.

Για τις άλλες μάνες αυτές που κακοποιούν τα παιδιά τους ή τα παρατούν δεν νομίζω ότι τους αφορά η σημερινή μέρα. Αποτελούν τη σκιερή πλευρά της λέξης μητέρα και πιστεύω ότι κανένας λόγος δεν είναι ικανός για μία μητέρα να κακοποιήσει το παιδί της υλικός ή ψυχολογικός.

Για επίλογο θέλω να πω ένα ευχαριστώ στη δική μου μάνα που μας μεγάλωσε με όσα μέσα είχε και ακόμα μας δίνει χωρίς να ζητάει τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου