Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Κολυμβητήριο για τα παιδιά

Καλοκαιριάζει και ψάχνουμε όλοι κάπου να γράψουμε τα παιδιά για το κολυμβητήριο. Να γυμναστούν λίγο και να έχουν λίγες ώρες δροσιάς μέσα στο καυτό καλοκαίρι. Γύρισα αρκετά κολυμβητήρια στην περιοχή μου τα είδα και έβγαλα κάποια συμπεράσματα. Στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης είδα το Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο το οποίο βρίσκεται στην περιοχή 25ης Μαρτίου και πολύ κοντά στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Κολυμβητήριο για τα παιδιά

Αρκεί να γραφτείς σε κάποια από τις ομάδες που ποικίλουν οι τιμές που κυμαίνονται από 25 έως 50 ευρώ το μήνα και μπορεί να το βρεις και 15€ το μήνα από διάφορες προσφορές διαδικτυακές, όπως είναι το gooddeals.gr. Εδώ πήγα πέρσι έχει καλή πισίνα και οι εκπαιδευτές ήταν αρκετοί για τα παιδιά και έμαθε αρκετά το παιδί μου για πρώτη φορά που πήγαινε. Τα ντουζ δεν είναι καλά και γινόμασταν χάλια.

Άλλο που είδα είναι το Δημοτικό Κολυμβητήριο Καλαμαριάς που όμως έχει μόνο εξωτερική πισίνα και όχι εσωτερική. Οι τιμές και εδώ ποικίλουν ανάλογα την ομάδα που θα επιλέξεις.Τα ντουζ εδώ δεν τα κοίταξα, αλλά από ότι άκουσα είναι με φθαρμένους πάγκους και σε κακό χάλι όπως και στο Ποσειδώνιο Κολυμβητήριο. Επίσης, δε θα πήγαινα ποτέ το παιδί μου κάπου που θα καίγεται από τον ήλιο.

Τα άλλα που είδα είναι ιδιωτικά όπως το Swim College που είναι στην περιοχή Ποσειδώνιο. Πολύ οργανωμένο και ικανοποιητική πισίνα και καλά αποδυτήρια από ότι μου έχουν πει. Έχει εγγραφή 15€ και για μία φορά την εβδομάδα έχει μηνιαίο κόστος 40€.

Το Ιχθείς baby swimming στην Κρήνη Καλαμαριά για παιδιά έως 7 ετών είναι καλό για εκμάθηση κολύμβησης. Έχει μικρά γκρουπ και πολλούς εκπαιδευτές. Έχει εγγραφή 25€ και μηνιαίο κόστος για μία φορά την εβδομάδα 50€ μηνιαίως. Έχει καθαρά αποδυτήρια. Και είναι ανακαινισμένο φέτος.

Ωστόσο επέλεξα το Aqua Forum στην Εθνικής Αντιστάσεως στην Καλαμαριά, για να εγγράψω την κόρη μου καθώς είναι γυμναστήριο και μπορώ να πηγαίνω να την αφήνω να κάνει την κολύμβησή της και εγώ να πηγαίνω ταυτόχρονα και να γυμνάζομαι μέσα στην αίθουσα για ενηλίκους. Έχει καθαρά αποδυτήρια και είναι στα 60€ για δέκα φορές που θα πάει το παιδί μέσα σε ένα έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου