Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Πώς να διατηρώ καθαρό το μυαλό μου

Πολλές φορές αισθάνομαι μπερδεμένη, απογοητευμένη και θλιμμένη. Αισθάνομαι ότι τα προβλήματά μου με ακολουθούν όπου κι αν πάω, ότι κι αν κάνω. Είναι ένας ατέρμονος κύκλος που με ρουφάει στην καθημερινότητά μου. Φέτος αποφάσισα να δώσω ένα τέλος.

Για να γίνει όμως αυτό, για να δοθεί ένα τέλος, χρειάζεται να πιστέψω στον εαυτό μου και να εφαρμόσω τα παρακάτω. Πρέπει να μάθω όταν επιλύω ένα πρόβλημα να το αφήνω πίσω. Μετά να περνάω στην επίλυση ενός άλλου προβλήματος. Έστω κι αν η λύση δε με ικανοποιεί απόλυτα. Έστω κι αν είναι μία προσωρινή επίλυση. Χρειάζεται να δώσω χώρο και χρόνο για την επίλυση ενός άλλου προβλήματος, πιο νέου, για να καθαρίζει έτσι και το μυαλό. Να ξεκαθαρίζουν οι σκέψεις και να μην υπάρχουν κολλήματα.
Πώς να διατηρώ καθαρό το μυαλό μου

Τα προβλήματα προκύπτουν για την εξέλιξη της ψυχής του ανθρώπου κι όχι για να ξαναπροβάλουμε τα επιλυμένα προβλήματα σαν να είναι άγνωστα προς εμάς. Τα προβλήματα μας φέρνουν στη φάση να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας ποια είναι τα πραγματικά θέλω μας. Με όσα όπλα έχουμε στη διάθεσή μας τα πολεμάμε και καταλήγουμε κάπου. Καμιά φορά για να μπορέσουμε να επιτύχουμε την επίλυση ενός προβλήματος, χρειάζεται να παραδεχτούμε ότι χάσαμε. Και μόνο όταν το εννοούμε πραγματικά, όταν λέμε ότι χάσαμε φτάνουμε στο σημείο να κερδίσουμε. Να κερδίσουμε την απαλλαγή του νου μας από άχρηστη επιπλέον θλίψη και απογοήτευση.

Με το να ασχολούμαστε όλο με τα ίδια, προσπερνούμε τα καλά πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. Υπάρχουν πολλά αγαθά που μας χαρίζονται καθημερινά. Εμείς όμως, επειδή είμαστε κολλημένοι στο πώς θα λύσουμε ένα πρόβλημά μας τα αφήνουμε κι έτσι μας γεμίζουν αρνητικά συναισθήματα.

Το συμπέρασμα των παραπάνω είναι το εξής. Λύνω το πρόβλημα όσο το δυνατόν καλύτερα μπορώ και δεν ασχολούμαι μέχρι να ξαναχρειαστεί και αν ξαναχρειαστεί. Κινούμαι στην πορεία που έχω βάλει για την επιτυχία των στόχων μου και ασχολούμαι με τα νέα προβλήματα που θα προκύπτουν. Έτσι στο μυαλό μου θα υπάρχει πάντα χώρος για να απολαύσω το δρόμο της ζωής και τα καλά που μας δίνονται καθημερινά.

Συμφωνείς;

18 σχόλια:

  1. Εύκολο στη θεωρία και δύσκολο στη πράξη. Έτσι πρεπει να γίνεται όμως για να μη πάθουμε κατάθλιψη και να απολαμβανουμε τη ζωή με τους αγαπημένους μας ανθρώπους. Μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση και θα ήθελα να ακολουθήσουν κι άλλες σαν αυτή. Ευχαριστούμε, φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πράξη είναι όντως δυσκολότερη από τη θεωρία κι εγώ ακόμα το παλεύω αλλά τουλάχιστον βρήκα ένα δρόμο για να ακολουθώ

      Διαγραφή
  2. Πολύ σωστή και θετική σκέψη Νατάσσα.
    Η Ευτυχία είναι ένα άθροισμα μικρών όμορφων στιγμών της καθημερινής μας ζωής. Κάτι που λησμονούμε κατά κόρο και το πληρώνουμε.
    Έτσι, με τη σκέψη σου, μπαίνει ένα νοικοκύρεμα σε αυτό το χάος.
    Καλησπέρα Νατάσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα χαίρομαι που σε ανακάλυψα αν και άργησα.
    Δυστυχώς το έχω κι εγώ αυτό το πρόβλημα δύσκολο να το λύσω αλλά προσπαθώ ακόμα.
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παραθέτω μερικές από τις λύσεις που προσπαθώ να εφαρμόσω στη ζωή μου καλημέρα

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Νατάσσα. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! Εγώ κάνω το εξής, ξαπλώνω αναπαυτικά και ακούω την αγαπημένη μου μουσική που δεν είναι άλλη από τα 80s με τα οποία μεγάλωσα. Και σκέφτομαι τις στιγμές όταν πρωτοάκουσα τότε το τραγούδι εκείνο και ξαναγίνομαι έφηβος και ευτυχισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ωραία είναι να ξαναγινόμαστε για λίγο παιδιά τι όμορφα και εύκολα ήταν τα πράγματα τότε. Αν και τα νομίζαμε δύσκολα

      Διαγραφή
  5. Μακαρι να βρισκαμε λυσεις ευκολα για το καθε τι που μας απασχολεί..
    η ζωη μας θα ηταν πιο ομορφη..ας προσπαθουμε για το καλύτερο παντα εστω και αν δεν το πετυχαίνουμε...
    Να περνας καλά με οτι κανεις φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύσεις είναι ότι μας κάνει να μην αναμοχλεύουμε συνέχεια το παρελθόν έστω κι αν δεν είναι οι ιδανικές λύσεις

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Νατάσα! Νομίζω ο καθένας μας βρίσκει τις δικές του τεχνικές αρκεί βέβαια θα θέλει πραγματικά μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι κι εγώ μη νομίζεις δοκιμές κάνω και παραθέτω εδώ τις ενέργειές που κάνω

      Διαγραφή
  7. Εν κατακλείδι "να κλείνουν οι κύκλοι". Όμως όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια, εύκολο στην θεωρία δύσκολο στην πράξη.. Τροφή για σκέψη όμως, σε κάθε περίπτωση! Την καλημέρα μου 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βλέπω ότι κι άλλοι άνθρωποι συμφωνούν με τις τακτικές που παραθέτω. Είναι όντως τροφή για σκέψη. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΑΤΆΣΣΑ!!!!!
    ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΊΑ ΟΛΑ ΚΑΛΆ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ;;;;; ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΙΣ ΔΥΝΆΜΕΙΣ ΜΑΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να μας βοηθήσει τότε και νομίζω ότι μας βοηθάει δείχνοντας μας δρόμους που μπορούμε να ακολουθήσουμε

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Νατάσσα.
    Σίγουρα η θεωρία είναι πιο εύκολη από την πράξη, αλλά πρέπει να το προσπαθήσουμε τουλάχιστον, γιατί αλλιώς δηλητηριάζουμε τον εαυτό μας λέγοντας τα ίδια και τα ίδια.
    Ο Θεός να μας δίνει δύναμη για να τα βγάζουμε πέρα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένας αγώνας καθημερινός να περάσουμε τη θεωρία μας στην πράξη και χρειαζόμαστε όντως δύναμη και τη βοήθεια του Θεού

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου