Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Καθαρίζω και διασκεδάζω

Τις δουλειές της κάθε εβδομάδας εγώ τις κάνω κάθε Σάββατο. Το θέμα είναι ότι κάθε Σάββατο δε θέλω να σηκωθώ για να αρχίσω να συμμαζεύω. Προσπαθώ να επιμηκύνω το χρόνο που είμαι στο κρεβάτι για να μην μπω στο τρυπάκι της εργασίας καθαριότητας. Το Σάββατο πρωί όλες οι δουλειές που έχω να κάνω μοιάζουν σα Γολγοθάς. Έτσι αυτό το Σάββατο αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό.
Καθαρίζω και διασκεδάζω

Μην κοιτάς την ώρα
Μην κοιτάς την ώρα που θα σηκωθείς. Οι δουλειές της εβδομάδας διαρκούν μόλις μία με δύο ώρες. Τα πλυντήρια αν βάζεις 2 με 3 που βάζω κι εγώ, ίσως κρατήσουν περισσότερες ώρες. Η δουλειά που έχουν αυτά όμως είναι μόνο το άπλωμα. Η καλύτερη ώρα είναι κατά τις 9:00, αλλά και αργότερα να σηκωθείς είναι πάλι καλά.

Κάνε πρώτα κάτι από τη ρουτίνα σου
Με το που θα σηκωθείς δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσεις τρέχοντας τις δουλειές. Κάνε έναν καφέ. Πιες τον με ησυχία και διασκέδασε το ωραίο πρωινό. Εν τω μεταξύ ξεχώρισε και τα ρούχα που είναι για το πλυντήριο σε λευκά και χρωματιστά. Και ξεκίνησε το πρώτο πλυντήριο για να μη χάνεις χρόνο.

Βάλε μουσική
Και ναι ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις τις δουλειές. Βάλε μουσική ρυθμική για να κάνεις όρεξη και χόρεψε. Με χορευτικές κινήσεις και διάθεση κατευθύνσου στο πρώτο δωμάτιο από το οποίο θα ξεκινήσεις. Άρχισε τη σειρά των εργασιών που έχεις να κάνεις. Εδώ έχω ένα πρόγραμμα για το πώς γίνονται Καθάρισμα σπιτιού με μηνιαίο πλάνο. Επίσης καθαρίστε σύμφωνα με αυτό Καθαρισμός για σεντόνια και πετσέτες.

Συνεχίστε με χαρά
Χορέψτε, τραγουδήστε και συνεχίστε με χαρά να καθαρίζετε. Μόλις τελειώσετε όλα τα δωμάτια σκουπίστε, σφουγγαρίστε και βάλτε ηλεκτρική σκούπα για τα χαλιά. Και...

Τελειώσατε!!

Μην ξεχνάτε:
Κάνοντας τις δουλειές του σπιτιού καίτε από 150 μέχρι 200 θερμίδες την ώρα...

Δεν ήταν πολύ εύκολο;

2 σχόλια:

  1. Μόλις τελείωσα τις δουλειές μου και απολαμβάνω το καφεδάκι μου. Πολύ σωστές οι συμβουλές σου και πράγματι είναι κι ένας τέλειος τρόπος για γυμναστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις δουλειές μου τις κάνω συνήθως το Σάββατο για να έχω όλη την ημέρα εύκαιρη για να δουλέψω με την ησυχία μου

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου