Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Καθάρισμα σπιτιού με μηνιαίο πλάνο

Όπως θα έχετε καταλάβει μου αρέσει η οργάνωση και η τυποποίηση των εργασιών μου. Με την κατηγοριοποίηση αυτών που έχω να κάνω και την καταγραφή τους κερδίζω χρόνο και γλιτώνω από άσκοπες ενέργειες. Στο θέμα καθαριότητα το έψαξα λίγο παραπάνω και έκανα ένα πιο οργανωμένο οδηγό. Για όσες θέλουν έναν πιο απλό οδηγό θα τον βρείτε εδώ στο Πρόγραμμα καθαρισμού σπιτιού.

Έχω διαιρέσει τις εργασίες καθαριότητας σε δεκαπενθήμερα και στις καθημερινές απαραίτητες εργασίες και τη γενική καθαριότητα την έκανα με πιο λίγα βήματα ώστε να είναι εύκολη να γίνεται κάθε μήνα. Για εμάς τις μητέρες που δεν έχουμε πολύ χρόνο νομίζω ότι θα βρείτε αυτό το πλάνο πιο βολικό. Επίσης, αν καρφιτσωθεί στο ψυγείο του σπιτιού μας μπορεί να ακολουθείται από όλους στο σπίτι καθώς θα σημειώνεται τι έχει γίνει και τι απομένει ακόμα.
Καθάρισμα σπιτιού με μηνιαίο πλάνο

Καθάρισμα σπιτιού με μηνιαίο πλάνο

Σας δίνω τα εκτυπώσιμα παρακάτω όπως τα έφτιαξα βάσει του δικού μου χώρου. Είναι σε μορφή pdf και μέγεθος χαρτιού Α4. Μπορείτε να τα κατεβάσετε εδώ Μηνιαίο πρόγραμμα καθαρισμού.


Αν θέλετε να προσαρμόσω κάτι για το δικό σας χώρο μπορείτε να μου πείτε και να βάλω κάποιο επιπλέον δωμάτιο κτλ.

Επίσης, έχετε να συμβουλευτείτε ένα ακόμα άρθρο μου για την καθαριότητα τη Πρόγραμμα γενικής καθαριότητας σπιτιού, το οποίο έχει ένα πλάνο για την καθαριότητα που κάνουμε μία με δύο φορές το χρόνο. Τα πλάνα όλα είναι ενδεικτικά και πιστεύω καλύπτουν τα περισσότερα σπίτια. Αναμένω τα σχόλιά σας αν σας άρεσε.

Μοιράσου το στο blog tips του facebook, στο twitter ή στο pinterest!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου