Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Frezyfeet revital κρέμα ποδιών δοκιμή

 Είναι κάποιος καιρός που πήρα αυτή την κρέμα για τα πόδια για να τα φροντίσω να μην ξεφλουδίζονται. Το καλοκαίρι γενικά τα πόδια επειδή τα έχουμε ακάλυπτα καταπονούνται. Οι άλλοι σκληραίνουν και οι φτέρνες φθείρονται. Για να αποβληθεί το κατεστραμένο δέρμα τα τρίβουμε με ελαφρόπετρα και βάζουμε στο τέλος κρέμα ενυδατική. Επέλεξα την Frezyfeet να χρησιμοποιήσω για ενυδατική, γιατί γράφει ότι είναι και αναπλαστική.

Frezyfeet revital κρέμα ποδιών δοκιμή

Η συγκεκριμένη κρέμα έδωσε μία υγρασία στα πόδια μου και ένα ευχάριστο άρωμα. Πέρα από αυτό δεν είδα και ιδιαίτερη ανάπλαση της επιδερμίδας. Οπότε, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μία ενυδατική κρέμα για τα πόδια σας τη συνιστώ. Μην περιμένετε όμως θαύματα για την ανανέωση της επιδερμίδας των ποδιών σας.

Εσύ τη χρησιμοποιείς;

4 σχόλια:

  1. Νατάσσα μου όντως οι φτέρνες μας είναι ένα σημείο του σώματος μας που θέλει ιδιαίτερη περιποίηση και καλό είναι να το προσέχουμε λίγο παραπάνω.
    Τι κάνω εγώ; εκτός από την καθημερινή επάλειψη τους με μια κρέμα ειδική για τις φτέρνες, αρκετά συχνά τους βάζω και λίγο σπαθόλαδο, ..λέγεται και βαλσαμόλαδο...δεν ξερω αν υπάρχει στα φαρμακεία ή σε καταστήματα με βότανα...και εμένα μου το έδωσαν και έχω δει διαφορά... κάνει για τα πάντα..
    Να είσαι καλά χάρηκα που τα είπαμε καλό σου βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η συμβουλή σου θα το δοκιμάσω όταν μου τελειώσει η κρέμα να δω αν θα αποδώσει καλύτερα

      Διαγραφή
  2. Απίστευτη σύμπτωση. Αυτές τις μέρες έψαχνα καλά προϊόντα για τα πόδια που έγιναν χάλια μεσα στο καλοκαίρι. Κάτι που βοηθά είναι να φοράμε κάλτσες αμέσως μετά την εφαρμογή κάθε ενυδατικής για να γίνει καλύτερη απορόφυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εγώ φοράω κάλτσες μετά την εφαρμογή για τη διατήρηση της κρέμας

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου