Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Το καινούργιο πατίνι της Βαλεντίνας

 Ο μπαμπάς της Βαλεντίνας της πήρε αυτό το πατίνι που ομολογώ πως φαίνεται να είναι πολύ ανθεκτικό και μεγάλης αντοχής. Ακόμα το δοκιμάζουμε, αλλά μέχρι στιγμής η άποψή μου για αυτό είναι θετική. Είναι της Byox το Byox Spooky Scooter Pink.

Το καινούργιο πατίνι της Βαλεντίνας

Η κόρη μου το αγάπησε μόλις το είδε. Έχει μαύρο χρώμα και λίγο φουξ, τόσο όσο να μεταμορφώνεται ως το ιδανικό δώρο για ένα κορίτσι. Έχει φρένο από πίσω που πατάς με το πόδι αλλά και στο τιμόνι για να σταματάς την πίσω ρόδα. Διατίθεται και με κουδούνι και θέση για να βάλεις το παγούρι με το νερό. 

Το καινούργιο πατίνι της Βαλεντίνας

Μου άρεσε πολύ είναι στοιβαρό και θα αντέξει να κουβαλάει την κόρη μου μέχρι να τελειώσει το δημοτικό. Σημείωση είναι για μέχρι 100 κιλά βάρος.

2 σχόλια:

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου