Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Βιβλιοσκώληκες 2021 δεύτερο μέρος

Στείλαμε νέες φόρμες στους Βιβλιοσκώληκες για την σκυταλοδρομία των μικρών αναγνωστών. Για όποιον δεν καταλαβαίνει για ποιο πράγμα μιλάω και ποιοι είναι οι Βιβλιοσκώληκες ας διαβάσει εδώ

 Βιβλιοσκώληκες 2021

Αγοράσαμε τέσσερα βιβλία για παιδιά της Δ' Δημοτικού αυτή τη φορά. Τα βιβλία που αγόρασα είναι τα εξής:

Βιβλιοσκώληκες 2021 δεύτερο μέρος


Το κουτί  Κωνσταντίνος Πατσαρός

Το σεντούκι με τις πέντε κλειδαριές Ευγένιος Τριβιζάς

Μια φλόγα στο σκοτάδι  Έλεν Κέλερ

4 1/2 Φίλοι και το μυστικό του κάστρου Γιόαχιμ Φρίντριχ

Όλα είναι αξιόλογα, αλλά να ξέρετε το Μια φλόγα στο σκοτάδι και Το κουτί έχουν πολύ λυπητερές ιστορίες. Το σεντούκι με τις πέντε κλειδαριές θα σας ευθυμήσει. Το 4 1/2 φίλοι και το μυστικό του κάστρου έχει μυστήριο, αλλά όχι τη δράση που περίμενε η κόρη μου να έχει. Τα πρώτα τέσσερα βιβλία που είχαμε πάρει είναι τα ακόλουθα:


Βιβλιοσκώληκες 2021 δεύτερο μέρος

Παντού και Πάντα Αγγελική Λάλου

Αχ γιατί να είμαι γάτα Μαριανίκα Κριεζή

Το πετροκάραβο Αγγελική Δαρλάση

Ποιος έκλεψε τον ήλιο Κλαίρη Γεωργέλη

Τα οποία άρεσαν στην κόρη μου, αλλά ήταν για πιο μικρά παιδιά. Μέχρι στιγμής ακόμα διαβάζουμε. Είμαι βέβαια σε φάση να παραγγείλω και άλλα βιβλία που θα τα διαβάσουμε για να αθληθούμε στην ανάγνωση.

2 σχόλια:

  1. Ωραίος διαγωνισμός και είναι πολύ καλό που τον αγαπά η κόρη σου γιατί δείχνει να αγαπά το διάβασμα. Μπράβο, συνεχίστε με κέφι
    Ωραία φαίνονται τα βιβλία και ας έχουν λυπητερές ιστορίες
    Καλημέρα Νατάσσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι ιστορίες είναι για να τις διαβάζουμε απλά η κόρη μου προτιμάει τις ευχάριστες περισσότερο

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου