Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Νέο χαλί και λευκά είδη στην κουζίνα

 Φέτος το καλοκαίρι θέλησα να ανανεώσω την κουζίνα μου με καινούργιο τραπεζομάντηλο, ριχτάρι για τον καναπέ και πρόσθεσα και ένα χαλί που ήθελα τόσο. Το σετ με τα τραπεζομάντηλα είναι από τη Gofis. Το ριχτάρι είναι από τη Nef nef και το χαλί είναι από ένα κατάστημα στη γειτονιά μου στην Καλαμαριά.

Νέο χαλί και λευκά είδη

Ήταν η πιο φτηνή ανανέωση που θα μπορούσα να κάνω στο χώρο και να δώσω μία νότα άνοιξης και καλοκαιριού.

Νέο χαλί και λευκά είδη

Νέο χαλί και λευκά είδη

Για το τραπεζομάντηλο πήρα τρία κομμάτια. Ένα καρέ, μία τραβέρσα και ένα τραπεζομάντηλο. Το ριχτάρι είναι σε απαλό μπεζ με κρόσια.

Νέο χαλί και λευκά είδη στην κουζίνα

Νέο χαλί και λευκά είδη στην κουζίνα

Το σύνολο είναι αυτό που βλέπετε.

Νέο χαλί και λευκά είδη στην κουζίνα


7 σχόλια:

  1. Όμορφα και δροσερά Νατάσα μου! Να τα χαρείτε με υγεία!
    Καλή εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται που και που μια ανανέωση του χώρου και ο πιο οικονομικός τρόπος είναι με τα λευκά ήδη που πολύ μου αρέσουν ούτως ή άλλως να τα αλλάζω συχνά για να φτιάχνω και μια άλλη εκδοχή του ίδιου δωματίου

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Νατάσσα μου. Να τα χαρείτε. Έχουν την αύρα του καλοκαιριού με ανάλαφρα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι να χαιρόμαστε λίγο με τα απλά και τα καθημερινά

      Διαγραφή
    2. Πολύ όμορφες επιλογές Νατάσα. Υπέροχο καλοκαιρινό στυλ και χρώματα!

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου