Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Πασχαλινά κουλουράκια εύκολα

 Τα κουλουράκια της Ανάστασης είναι τα πιο νόστιμα της εποχής. Όλες τα φτιάχνουμε με περισσή όρεξη και τέχνη. Φέτος έκανα κι εγώ τα κουλουράκια ή μάλλον η κόρη μου τα έφτιαξε με τα χεράκια της. Πολύ ζύμωμα και άπλωμα στο ταψί για φέτος.

Υλικά

200 γραμμ Βούτυρο γάλακτος 

2 φλιτζάνια του τσαγιού ζάχαρη

4 αυγά

1 φλιτζάνι τσαγιού χυμό πορτοκάλι

1 κουτ γλυκού σόδα

6 φλιτζ τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1 κουτ γλυκού μπέικιν πάουντερ

Άλειμμα

1 αβγό

Πασχαλινά κουλουράκια εύκολα


Εκτέλεση

Λιώνουμε το βούτυρο σε ένα κατσαρολάκι σε σιγανή φωτιά.

Χτυπάμε με το αναδευτήρι το βούτυρο με τη ζάχαρη για 10 λεπτά. 

Πασχαλινά κουλουράκια εύκολα

Προσθέτουμε τα αβγά ένα ένα και συνεχίζουμε το ανακάτεμα. 

Προσθέτουμε το φυσικό χυμό πορτοκάλι με λιωμένη μέσα τη μαγειρική σόδα.

Στο τέλος προσθέτουμε το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ.

Ζυμώνουμε τη ζύμη  με τα χέρια.

Πασχαλινά κουλουράκια εύκολα

Πλάθουμε τα κουλουράκια και τα τοποθετούμε σε ένα ταψί με λαδόκολλα.

Αλείφουμε όλα τα κουλουράκια με το αυγό.

Τα ψήνουμε στους 200 βαθμούς Κελσίου στις πάνω κάτω αντιστάσεις για 25 λεπτά. Αν θέλουμε τραγανά για 30 λεπτά.



2 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη, Νατάσσα μου. Χρόνια πολλά σε όλη σου την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Γιάννη μου να μαστε καλά να το γιορτάζουμε

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου