Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Στόχοι για την βελτιστοποίηση της ζωής μου πλάνο

Για να υλοποιήσω όλους τους στόχους ως προς ένα ικανοποιητικό βαθμό έφτιαξα ένα μικρό αρχείο σε μορφή excel, όπου αναλύω τις κινήσεις μου για να επιτύχω τους στόχους μου. Για τη δημιουργία του συμβουλεύτηκα αρκετά σχετικά άρθρα για το πώς θα πετύχω τους στόχους που έχω βάλει. Μετά από αρκετές ώρες ανάγνωσης και προσεκτικής ανάλυσης των τεχνικών που χρησιμοποιούνται κατέληξα στα παρακάτω:

Βρες τους στόχους που θέλεις να πετύχεις και σημείωσε τους
Έκανα μία λίστα με τους στόχους που θέλω να επιτύχω γενικά και με δύο λόγια και σε άτακτη σειρά. Έκανα την ερώτηση στον εαυτό μου ποια είναι αυτά που θα ήθελα να πετύχω εάν αυτός ήταν ο τελευταίος χρόνος μου. Έκανα επίσης την ερώτηση τι θα ήθελα να αλλάξω φέτος στη ζωή μου, ώστε να γίνει πιο ενδιαφέρουσα και γεμάτη. Ένα δείγμα της λίστας που έφτιαξα έχω στο άρθρο μου εδώ Βάλε στόχους στη ζωή σου.
Στόχοι για την βελτιστοποίηση της ζωής μου πλάνο

Φτιάξε ένα πλάνο
Έφτιαξα ένα πλάνο γενικό με τους πιο σπουδαίους στόχους στην κορυφή και όσο κατεβαίνω τα λιγότερο σημαντικά. Έτσι θα ασχοληθώ πιο πολύ με τους στόχους που προέχουν και είναι πιο βασικοί. Είναι φυσικό ότι τροποποίησα κατά πολύ την αρχική γενική λίστα που είχα κάνει και ομαδοποίησα τους στόχους σε θέματα. Στη συνέχεια πρόσθεσα κάθε πότε περίπου θα γίνεται επανάληψη των βημάτων που πρέπει να κάνω ώστε να επιτύχω. Με μία περιγραφή περιγράφω τι επιθυμώ να κάνω στο στόχο που έχω επιλέξει. Και έχω βάλει και μία στήλη για το μέχρι πότε θα πρέπει να ολοκληρώσω και να πετύχω το στόχο μου. Το πλάνο που έκανα μπορείτε να το βρείτε εδώ Στόχοι για τη βελτιστοποίηση της ζωής μου.

Ακολούθησε πιστά τη λίστα
Εφόσον έφτιαξα τη λίστα έχω βάλει σκοπό να την παρακολουθώ τουλάχιστον 2 φορές τη βδομάδα. Μία για να θέτω τις καινούργιες ενέργειες ώστε να τις ανανεώνω κάθε φορά που υπάρχει πρόοδος. Και μία φορά θα ελέγχω ποιες ενέργειές μου είχαν αποτέλεσμα.

Δούλεψε σκληρά
Αυτό που απόμεινε τώρα είναι η εργασία σωματική και πνευματική ώστε να φτάσω στην κορύφωση της επίτευξης των στόχων μου

Για εσάς που έχετε παραπλήσιες ανησυχίες, σας εύχομαι καλή επιτυχία στην επίτευξη των δικών σας στόχων και πραγμάτωση των ονείρων σας.

Μοιράσου το στο blog tips του facebook, στο twitter ή στο pinterest!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου