Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Βάλε στόχους στη ζωή σου

Ξυπνάω το πρωί από το ξυπνητήρι, και προσπαθώ να παρατείνω το χρόνο που είμαι ξαπλωμένη. Είναι μια διαδικασία που ακολουθώ ώστε να μη σηκώνομαι βίαια από τον ήχο του ξυπνητηριού. Προσπαθώ να αισθανθώ πρώτα έτοιμη και μετά να σηκωθώ όταν θα είναι πλέον η ώρα για να σηκωθώ. Πλένομαι, ντύνομαι, φτιάχνω τα μαλλιά μου, βάφομαι και ντύνω την κόρη μου για το σχολείο. Βγαίνω μετά από την πολυκατοικία και μέσα στο σκοτάδι ή σχεδόν σκοτάδι πηγαίνω στην εργασία μου. Αυτή είναι η καθημερινή μου διαδικασία για να πάω στη δουλειά. Επί πέντε ημέρες την εβδομάδα κάνω τα ίδια βήματα.


Βάλε στόχους στη ζωή σου

Στην εργασία μου περνάω οχτώ ώρες ασχολούμενη με θέματα και προβλήματα πληροφορικής. Τελειώνει η δουλειά και επιστρέφω στο σπίτι. Τρώω και κάνουμε τα μαθήματα με την κόρη μου. Στη συνέχεια πάμε σε απογευματινές ασχολίες της κόρης μου ή βγαίνουμε με άλλα παιδάκια για να παίξουν. Σαν μονογονέας που είμαι πηγαίνω την κόρη μου σε όλες τις αθλοπαιδιές εγώ, χωρίς διάλειμμα. Επιστρέφουμε αργά το βράδυ βλέπω τηλεόραση και μετά ύπνο. Το μεσημέρι αν θα βρω λίγη ώρα θα διαβάσω λίγο από ένα βιβλίο μου.

Αν δει κάποιος το πρόγραμμά μου θα μου πει ότι είναι πλήρες και δεν επιδέχεται μεγάλες αλλαγές. Το θέμα όμως που με απασχολεί είναι ότι δεν προβλέπεται πουθενά χρόνος για εμένα. Χρόνος για κάποια ασχολία που θα με ευχαριστούσε προσωπικά. Ακόμα και η ανάγνωση βιβλίου το μεσημέρι είναι κάτι που ίσως να μη συμβεί για βδομάδες. Ο χρόνος κυλάει κι η ζωή φεύγει και δεν ξαναγυρίζει.

Από το 2017 είπα να κάνω την αλλαγή. Να δημιουργήσω χρόνο και για εμένα. Δημιούργησα χρόνο, αλλά δεν πέτυχα και πολλά. Το 2018 ακόμα προσπαθώ να βάλω τη ζωή μου σε μία τάξη. Και έκανα το ακόλουθο πολύ γενικό οργανόγραμμα στόχων που το είχα από το 2016, αλλά δεν το υλοποίησα εξολοκλήρου. Το οργανόγραμμα έχει τίτλο Στόχοι για την βελτιστοποίηση της ζωής μου και περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Παιδιά
  2. Δίαιτα
  3. Έτερον ήμισι
  4. Οικονομικά
  5. Αποταμίευση
  6. Εργασία
  7. Διασκέδαση
  8. Χόμπυ
  9. Πνευματικά
  10. Σπίτι
                  Είναι ένα πολύ γενικό πλάνο αλλά σκοπεύω να το αναπτύξω κι άλλο και κυρίως να το εφαρμόσω. Έχω φτιάξει υποπλάνα υλοποίησης και θα σας τα δίνω από εδώ. Είναι αλήθεια ότι λίγα έχω υλοποιήσει από τα δέκα αυτά κομμάτια. Έχω κάνει μία μικρή πρόοδο από το 2016 και πιστεύω δεν είναι αρκετό. Πιστεύω ότι με λίγη εμβάθυνση θα μπορέσω να κάνω περισσότερη πρόοδο όπως και εσείς που βρίσκετε σε παρόμοια θέση με εμένα.

                  Εσύ τι στοχεύεις να κάνεις;

                  Δεν υπάρχουν σχόλια:

                  Δημοσίευση σχολίου

                  Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου