Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Γιορτογενέθλια του Αγίου Βαλεντίνου 2018

Tα γιορτογενέθλιά μας του 2018 ήταν από τα πιο επιτυχημένα. Η οργάνωση έγινε από εμένα προσωπικά και μπορώ να πω ότι έγινε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Το μαγαζί το έκλεισα ένα μήνα πριν σχεδόν, γιατί γνωρίζω πως γενικά του Αγίου Βαλεντίνου δεν υπάρχουν πολλά πάρτι. Αυτό είναι ένα τυχερό της κόρης μου. Η τούρτα μας είχε θαυμάσια γεύση και ήταν από το La fayet το ζαχαροπλαστείο.
Γιορτογενέθλια του Αγίου Βαλεντίνου 2018

 Τα παιδιά έπαιξαν στον παιδότοπο με το φουσκωτό και το τραμπολίνο. Κάναμε τα γενέθλιά μας στον Παιζώτοπο, στο Cosmos απέναντι. Για το τέλος του πάρτυ φτιάξαμε τα παρακάτω δωράκια που μπορείτε να δείτε και το εκτυπώσιμο εδώ, Δωράκι για το τέλος του πάρτυ - εκτυπώσιμο καρτελάκια ευχαριστήρια.
Γιορτογενέθλια του Αγίου Βαλεντίνου 2018

 Στην τάξη που δεν την καλέσαμε φέτος μοιράσαμε γλυκάκια. Τελικά δε μου τα έκανε σε σχήμα καρδιάς αλλά παγωτού το ζαχαροπλαστείο. Τα παιδάκια όμως τα έφαγαν με χαρά. Παρακάτω σας δείχνω το σχήμα που είχαν.
Γιορτογενέθλια του Αγίου Βαλεντίνου 2018

Περάσαμε υπέροχα και γεμίσαμε αναμνήσεις από ένα αξέχαστο απόγευμα. Άντε και του χρόνου τώρα.
Σου άρεσαν οι επιλογές μου;

4 σχόλια:

  1. Μιαμ μιαμ και τι ωραία όλα! Να τη χαίρεσαι τη μικρούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν υπέροχα σε λίγο θα αναρτήσω και το φετινό μας γενέθλιο + γιορτή πάρτι

      Διαγραφή
  2. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!
    Πάντα γερό και τυχερό να είναι!
    Η Χριστιάννα μου έχει γενέθλια την ημέρα του Βαλεντίνου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου