Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Στόχοι για το 2019 εφαρμογή

Αυτή την εφαρμογή την ξεκίνησα το 2017, όταν είπα να ξεκινήσω να καταγράφω τι θέλω και πώς θα το πετύχω. Είχα φτάσει σε ένα σημείο που χαρακτηρίζω μηδέν. Και ξεκινούσα από την αρχή να κάνω προσπάθειες να βγω από το αδιέξοδο. Να βγω από τη ρουτίνα. Αναρωτήθηκα τι θέλω από τη ζωή μου, τι επιδιώκω. Πού θέλω να βρίσκομαι σε πέντε χρόνια από σήμερα και τι να έχω επιτύχει.

Στόχοι για το 2019 εφαρμογή

Είναι λοιπόν οι στόχοι ζωής μου. Και βρήκα ένα τρόπο να τους καταγράφω και να τους αξιολογώ κάθε έτος. Αυτή την εφαρμογή για το πώς θα καταγράφω την πορεία για τους στόχους μου την έχω εδώ σε μορφή excel: Στόχοι για το 2019.

Είναι μία ετήσια παρακολούθηση και 12 μηνιαίες αναλυτικές καρτέλες με τις ενέργειες που θα κάνω προκειμένου να επιτύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία με τους δικούς σου στόχους, και θα θελα να δω βελτιώσεις αν κάνεις.

Εσύ κάνεις προσπάθεια για τους στόχους σου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου