Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Αξιολόγηση στόχων 2017

Αξιολόγηση
Οπότε ήρθε η ώρα του απολογισμού των στόχων που θεώρησα ότι θα με πήγαιναν ένα βήμα παραπέρα. Ανάλυσα όλες τις σελίδες ανά εβδομάδα και βαθμολόγησα από το 0 έως το 10 για κάθε μήνα από το excel που έφτιαξα το 2017. Οι στόχοι μου ξεκίνησαν από μια απλή καταγραφή μίας λίστας και άρχισε όπως αναφέρω στο άρθρο μου Βάλε στόχους στη ζωή σου.
Αξιολόγηση στόχων 2017

Σε γενικές γραμμές οι στόχοι μου θέλουν αρκετές αλλαγές. άλλοι στόχοι είναι απλά τρόπος ζωής, άλλοι βασικοί και τους εγκατέλειψα. Θα κάνω νέες διαμορφώσεις με το νέο πλάνο στόχων. Επίσης, θα κοιτάξω να βάλω λιγότερους στόχους για το 2018 καθώς πολλοί στόχοι μου εγκαταλείφθηκαν ακριβώς επειδή ήταν πολλοί.

Συμπεράσματα
Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξα είναι τα παρακάτω:

Σχετικά με τα Παιδιά.  
Για το στόχο Ψυχραιμία τον πέτυχα σε ποσοστό 84% και πιστεύω ότι κινήθηκα σωστά ώστε να μην τον έχω για το έτος 2018.

Για το στόχο Χρόνος με την κόρη μου τον πέτυχα σε ποσοστό 67% που είναι καλό όμως όχι στο σημείο που φανταζόμουν και ήθελα.

Για το στόχο Διαπαιδαγώγηση κόρης μου έφτασα στο σημείο 51% επιτυχίας που δεν είναι καθόλου καλό. Η κόρη μου είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και θέλω να έχει τουλάχιστον 80% και πάνω επιτυχία ότι ασχολούμαι με αυτήν.

Σχετικά με τη Δίαιτα
Για το στόχο Διατροφή και το στόχο Γυμναστική τα ποσοστά ήταν απογοητευτικά 28% και 27% αντίστοιχα σε αντίθεση με την αρχή τους που ήταν άκρως δυναμική.

Σχετικά με το Έτερον ήμισυ
Για το στόχο Προσωπικός χρόνος υπήρχε και εδώ μικρό ποσοστό της τάξης του 45% που σημαίνει ότι χρειάζεται να προσπαθήσω κι άλλο.
Για το στόχο Σεξ δε θα μιλήσω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα.

Σχετικά με τα Οικονομικά
Για το στόχο Διαχείριση οικονομικών πέτυχα το ποσοστό 80% που είναι ένα πολύ υψηλό ποσοστό και πράγματι ασχολήθηκα αρκετά για να τον πετύχω.

Σχετικά με την Αποταμίευση
Για το στόχο Αποταμίευση πέτυχα κι εδώ υψηλό ποσοστό 90%.

Σχετικά με την Εργασία
Για το στόχο Αύξηση εισοδήματος απέτυχα παταγωδώς με ποσοστό 1% που σημαίνει ότι δεν κατάφερα να επεκταθώ όπως το περίμενα.

Σχετικά με τη Διασκέδαση
Για το στόχο Ταξίδι αναψυχής αυτός ο στόχος πέτυχε 100% και πέρασα και πανέμορφα,  ξεκουράστηκα και ανανεώθηκα.
Για το στόχο Πολιτιστικές δραστηριότητες έπιασα το πιο χαμηλό ποσοστό 0% γιατί ενσωμάτωσα τις πολιτιστικές δραστηριότητες στον προσωπικό μου χρόνο.

Σχετικά με τα Χόμπυ
Για το στόχο Κυνήγι τύχης πέτυχα 32% που είναι χαμηλό αλλά ανήκει σε άλλη κλίμακα μέτρησης καθώς έχει να κάνει με τον παράγοντα πιθανότητες. Δεν εγκαταλείπω.
Για το στόχο Χρόνος για το Blog έφτασε στο 30% που είναι πολύ λίγο και σκοπεύω να το αυξήσω το 2018.

Σχετικά με τα Πνευματικά
Για το στόχο Αφύπνιση πέτυχα μικρό ποσοστό βελτίωσης 12%, και σκοπεύω να το αυξήσω.

Σχετικά με το Σπίτι
Για το στόχο Ανανέωση σπιτιού πέτυχα αρκετά αλλά είχα βάλει ψηλά τον πήχυ 5%.

Απολογισμός στόχων 2017
Με τα πλάγια γράμματα είναι τα θέματα με στα οποία ήθελα να επικεντρωθώ το 2017 και για κάθε θέμα έθεσα έστω έναν στόχο. Είναι αρκετά τα θέματα και δε μπόρεσα να τα ολοκληρώσω ή έστω να τα φέρω όλα εκεί που ήθελα. Οι στόχοι μου ήταν αρκετά υψηλοί για πρώτη χρονιά που επιχειρούσα κάτι τέτοιο. Ωστόσο, το προτείνω να βάλεις κι εσύ τους στόχους σου και να βάλεις τα δυνατά σου να τους πετύχεις. Σίγουρα έχεις ένα πιο καθαρό μυαλό για το τι χρειάζεσαι πραγματικά και το τι θέλεις. Και σίγουρα αποφεύγεις να αγκιστρωθείς σε συνήθειες που δε βγάζουν πουθενά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου