Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Αξιολόγηση στόχων 2018

Αξιολόγηση
Έχω αναρτήσει την αξιολόγηση του 2017 και του 2018 φέτος καθώς ακόμα αναρτώ δημοσιεύσεις από το προηγούμενο blog μου που θα το καταργήσω κάποια στιγμή. Οι δημοσιεύσεις θέλω να μείνουν, για να ανατρέχω σε αυτές ώστε να βλέπω την πορεία μου στο χρόνο. Είναι, δηλαδή, ένα δημοσιευμένο ημερολόγιο.
Αξιολόγηση στόχων 2018

Ακόμα, δουλεύω πολλά στοιχεία ώστε να οργανώνομαι καλύτερα και κυρίως προσπαθώ να θέτω στόχους που μπορώ να υλοποιήσω πιο απλά και εύκολα. Έχω κρατήσει τη βαθμολογία από το 0 έως το 10 και φέτος έκανα μεγαλύτερη προσπάθεια ώστε να πετύχω καλύτερα ποσοστά επιτυχίας στους στόχους μου.

Οι στόχοι που επιτυγχάνονται σε μεγάλο ποσοστό φεύγουν από τη λίστα, ώστε να ασχοληθώ με τους υπόλοιπους στόχους και να επιτύχω καλύτερα ποσοστά.

Συμπεράσματα
Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξα είναι τα παρακάτω:

Σχετικά με τα Παιδιά.  
Για το στόχο Χρόνος με την κόρη μου τον πέτυχα σε ποσοστό 58% που είναι καλό όμως όχι στο σημείο που φανταζόμουν και ήθελα. Είδα όμως ότι δε μέτρησα τις φορές που βγαίνω με την κόρη μου έξω, που και αυτός είναι χρόνος που περνάω μαζί της. Για το 2019 θα αλλάξει.

Για το στόχο Διαπαιδαγώγηση κόρης μου έφτασα στο σημείο 80% επιτυχίας που είναι πολύ καλό. Κάναμε αρκετή δουλειά στην πρώτη δημοτικού, ώστε να φτάσουμε σε ένα σημαντικό ποσοστό επιτυχίας.

Σχετικά με τη Δίαιτα
Για το στόχο Διατροφή και το στόχο Γυμναστική τα ποσοστά ήταν 45,8% και 55,8% αντίστοιχα που σημαίνει ότι έκανα προσπάθεια αλλά δεν είχα τα ανάλογα αποτελέσματα. Τουλάχιστον στα κιλά είμαι στα ίδια επίπεδα με το 2017 τον Ιανουάριο που είναι τα 68 κιλά. Θα πρέπει να επιμείνω κι άλλο και να στερηθώ το 2019 για να κατέβω κιλά.

Σχετικά με το Έτερον ήμισυ
Για το στόχο Προσωπικός χρόνος υπήρχε και εδώ μικρό ποσοστό της τάξης του 55,8% κι εδώ βελτιώθηκα σε σχέση με το 2017 αλλά πάλι δεν έφτασα σε ικανοποιητικό βαθμό.
Για το στόχο Σεξ δε θα μιλήσω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα.

Σχετικά με τα Οικονομικά
Για το στόχο Διαχείριση οικονομικών πέτυχα το ποσοστό 96,7%, ποσοστό τόσο υψηλό που θα πάψει να είναι πια στόχος γιατί έχει γίνει βίωμα.

Σχετικά με την Αποταμίευση
Για το στόχο Αποταμίευση έπεσα, καθώς είχα πολλά έξοδα αυτό το έτος και μείωση εσόδων, οπότε και είναι 54,2%.

Σχετικά με την Εργασία
Για το στόχο Αύξηση εισοδήματος έχω μείνει χαμηλά με 8,3% καθώς δέχτηκα πολλές μειώσεις.

Σχετικά με τη Διασκέδαση
Για το στόχο Ταξίδι αναψυχής αυτός ο στόχος πέτυχε 100% και πέρασα και πανέμορφα στα Ψακούδια Χαλκιδικής,  ξεκουράστηκα και ανανεώθηκα.

Σχετικά με τα Χόμπυ
Για το στόχο Κυνήγι τύχης πέτυχα 57,5% που είναι ένα ποσοστό που δείχνει απλά ότι είμαι πιστή στο στόχο μου.

Σχετικά με τα Πνευματικά
Για το στόχο Αφύπνιση πέτυχα μικρό ποσοστό βελτίωσης 30%, αυξήθηκε και αυτό λίγο σε σχέση με το 2017.

Σχετικά με το Σπίτι
Για το στόχο Ανανέωση σπιτιού φαίνεται ότι πέτυχα 25%, αλλά στην πραγματικότητα είναι είναι 100% καθώς έκανα όλες τις αλλαγές που ήθελα και περισσότερα.

Απολογισμός στόχων 2018
Με τα πλάγια γράμματα είναι τα θέματα με στα οποία ήθελα να επικεντρωθώ το 2018 και για κάθε θέμα έθεσα τουλάχιστον έναν στόχο. Οι στόχοι μου έχουν ικανοποιηθεί κατά μεγάλο ποσοστό, αλλά πάντα η γραμμή είναι να πετύχω το μέγιστο ποσοστό. Για φέτος είμαι ικανοποιημένη ότι δούλεψα με τον εαυτό μου και θα πετύχω πιστεύω περισσότερα στο 2019. Το καλό με αυτή την καταγραφή είναι ότι γεμίζω με αυτοπεποίθηση και συνεχίζω με όρεξη.

Ελπίζω κι εσύ να βρεις τους στόχους σου και να τους υλοποιήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου