Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Πολυβιταμίνες Lanes δοκιμή

 Έχω πάρει και δοκιμάζω εδώ και κάποιο καιρό τις πολυβιταμίνες της Lanes. Για την ακρίβεια πήρα τα παρακάτω προϊόντα:

Lanes Ηλεκτρολύτες µε Βιταμίνες B, C, E

Lanes Σίδηρος & Βιταμίνη C

Lanes Echinacea, με Βιταμίνη C Ψευδάργυρο

Πολυβιταμίνες Lanes δοκιμή
Τις πήρα για αρκετό καιρό και μπορώ να πω ότι δεν κόλλησα κάποια ίωση ώστε να δω πόσο αποτελεσματικές είναι. Όμως σίγουρα μου έφεραν ευεξία και μου βελτίωσαν τη διάθεση. Οι γεύσεις ήταν το κάτι ξεχωριστό. Κάθε κουτί είχε μία διαφορετική γεύση. Άλλη είχε πορτοκάλι, άλλη κεράσι και η τελευταία μέλι - λεμόνι.

Τις προτείνω για όποιον θέλει να διατηρήσει τη διαιτά του και να τονώσει το ανοσοποιητικό του σύστημα.

Ελπίζω κι εσείς να τις δοκιμάσετε.

4 σχόλια:

  1. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που πέρασες προσπαθώ να κρατάω το blog μου ενημερωμένο έχεις την καλημέρα μου

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου