Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Κάρτελάκια γενεθλίων για δώρα

Τέλειωσαν οι κάρτες γενεθλίων που έχω και είπα να φτιάξω καινούργιες για τα δώρα που δίνουμε. Είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουμε κάτι όμορφο μαζί με την κόρη μου. Εγώ εκτυπώνω το εκτυπώσιμο σε χαρτί Α4 με ποιότητα για φωτογραφία ή χαρτόνι και χρώμα λευκό.

Κάρτελάκια γενεθλίων για δώρα


Και η κόρη μου θα κόψει με τη σειρά της τα καρτελάκια. Εγώ θα κάνω την τρύπα στη μέση και θα είναι έτοιμες οι κάρτες για τα δωράκια που θα δώσουμε στα παιδιά. Παρακάτω σας δίνω το εκτυπώσιμο που χρησιμοποίησα εγώ.

Καρτελάκια γενεθλίων

Εύχομαι να σας άρεσε και καλή δουλειά με τη χειροτεχνία σας.

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα καρτελάκια. Και μου αρέσει επίσης που η κόρη σου είναι δίπλα σου και βοηθάει. Μπράβο σας κορίτσια!
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Τα χρησιμοποιώ πολύ εγώ αυτά για τα γενέθλια και τις γιορτές που πάμε

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου