Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022

Κεκάκια πορτοκάλι

Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και θέλουμε να φτιάχνουμε γλυκά για τα παιδιά και για να χαιρόμαστε. Έφτιαξα κι εγώ ένα κέικ χριστουγεννιάτικο. Δεν έβαλα φρούτα μέσα αν και του πάνε πάρα πολύ, γιατί η μικρή μου δεν τα τρώει. Η συνταγή είναι απλή και τα υλικά τα έχουμε σε κάθε σπίτι. Παρακάτω σας παραθέτω τη συνταγή που ακολούθησα.

Κεκάκια πορτοκάλι

Υλικά

2 κούπες τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ

1 κούπα ζάχαρη

3 αβγά

1 κούπα λιωμένο βούτυρο (βιταμ έβαλα εγώ)

Χυμό από 1 πορτοκάλι

Ξύσμα πορτοκαλιού


Εκτέλεση

Τοποθετούμε τη ζάχαρη με τα αβγά σε ένα μπολ και χτυπάμε. 

Κεκάκια πορτοκάλι


Προσθέτουμε το βούτυρο, το χυμό πορτοκάλι και το ξύσμα και ανακατεύουμε.

Βάζουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και ανακατεύουμε πάλι.

Κεκάκια πορτοκάλι


Βάζουμε αποξηραμένα φρούτα ή ξηρούς καρπούς ή σοκολάτα. 

Βάζουμε τη ζύμη σε ταψάκια μικρά.

Κεκάκια πορτοκάλι


Τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς Κελσίου στον αέρα για 30-35 λεπτά.

Κεκάκια πορτοκάλι


Έτοιμα!




6 σχόλια:

  1. Θαυμάσια, γευστικά, αρωματικά. Καλοφάγωτα Νατάσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ νόστιμα! Εγώ από βούτυρο προτιμώ να βάζω κάποιο πιο αρωματικό όπως lurpak ή Arla. :)
    Kαλή χρονιά να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου