Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Η κόρη μου αποφάσισε να διακοσμήσει το δωμάτιό της. Της άρεσαν δύο φωτιστηκά που είδε στο Πλαίσιο και αποφασίσαμε να τα αγοράσουμε. Τα φωτιστικά ήταν μία γάτα (το κεφάλι της μόνο) με λαμπάκια τριγύρω και μία γιρλάντα με άσπρα, ροζ και κόκκινα φωτάκια. Από πάντα ήθελα να αποκτήσω μία γιρλάντα με φωτάκια, αλλά δεν είχα που να την τοποθετήσω να φαίνεται όμορφη. Τη γιρλάντα της Βαλεντίνας την τοποθετήσαμε προσωρινά μέχρι να βρούμε που θα είναι η μόνιμη θέση της.
Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Τα δύο φωτιστικά τα παρήγγειλα από το Πλαίσιο τις ημέρες που ήμασταν έγκλειστες στο σπίτι λόγω του Κορονοϊού. Μαζί με αυτές παρήγγειλα μελάνια για τον εκτυπωτή μου, ένα καλώδιο για τον Η/Υ μου, μαρκαδόρους και μπαταρίες. Προσπάθησα να πάρω ότι χρειαζόμουν για να μην έχω την ανάγκη να παραγγέλνω συνέχεια.
Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Οι παραγγελίες σε κανονικούς ρυθμούς κάνουν 2 με 3 μέρες να ρθουν. Αυτή τη φορά περίμενα μία εβδομάδα. Ωστόσο ήρθε το πακέτο χωρίς άλλο πρόβλημα. Το παρέλαβε η κόρη μου καθώς εγώ εργάζομαι. Το άνοιξε και μέσα ήταν όλα τοποθετημένα στα όμορφα κουτιά τους. Κράτησα ακόμα και τα κουτιά από αυτά, τόσο πολύ μου άρεσαν.
Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Διακοσμητικά για το παιδικό δωμάτιο

Τοποθετήσαμε λοιπόν τα διακοσμητικά φωτιστικά μας και αφού συγύρισα λίγο τη βιβλιοθήκη έβαλα εκεί τη γατούλα. Μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλή η ποιότητα των υλικών των διακοσμητικών που αγόρασα. Έμεινα ευχαριστημένη και ελπίζω να τα χαρούμε για πολύ καιρό ακόμη.

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφες ιδέες! Φτιάχνω το παιδικό δωμάτιο ψάχνω ιδέες! Είμαι γενικά σε φάση αλλαγής κάποιων παλιών επίπλων. Πριν λίγες μέρες παρήγγειλα τραπέζια για την κουζίνα και την τραπεζαρία μου από εδώ https://e-metaxakis.com/esoterikos-horos/trapezia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάναμε αρκετή δουλειά στο παιδικό αν και είναι ακόμα γεμάτο παιχνίδια που δεν ξέρω που να τα βάλω

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου