Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021

Καινούρια καφετιέρα δώρο

 Κέρδισα σε ένα Giveaway στο Instagram μία καφετιέρα και κάνω το unpacking εδώ για να τη δείτε. 

Καινούρια καφετιέρα δώρο

Να ευχαριστήσω τη Χριστίνα από το artdecorationcrafting.gr, τη Λαμπρινή από το lamprouka.gr, το hellocraftydetails.gr, την @elpida_touve και την karidotsouflo.gr για το υπέροχο Giveaway που έκαναν. Αν ξέχασα κάποια παρακαλώ να μου το πείτε.

Καινούρια καφετιέρα δώρο

Καινούρια καφετιέρα δώρο

Καινούρια καφετιέρα δώρο

Καινούρια καφετιέρα δώρο

Έψησα ένα καφέ και βγήκε με αφάνταστη γεύση. Είναι πολύ καλή η καφετιέρα την προτείνω. Αφρόγαλα δεν έκανα ακόμα θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω και γι αυτό.

Καινούρια καφετιέρα δώρο


13 σχόλια:

  1. Μπράβο Νατάσσα μου να τη χαρείς. Καλούς καφέδες λοιπόν
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο το δώρο σου Νατάσα μου. Είναι πάρα πολύ ωραίο. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τη χαρείς

    Καλώς σε βρήκα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα 4 μηνών , επέστρεψα και στη blogoγειτονιά μας και στο blog μου , με νέα ανάρτηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλορίζικο το δώρο σου Πάντα τυχερή να είσαι και να πίνεις γλυκό καφέ.🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γλυκό και μέτριο όλους τους πίνω τους καφέδες και ειδικά το καπουτσίνο το κάνει θαυμάσιο

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου