Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Εμβολιασμός covid-19 και αν πρέπει να γίνει

 Εργάζομαι στην υγεία οπότε ήμουν από τις πρώτες που είχα την τύχη να εμβολιαστώ κατά της νόσου αυτής. Έχω μιλήσει με αρκετούς γιατρούς και νοσηλευτές και  οι περισσότεροι αν όχι όλοι είναι υπέρ του εμβολιασμού. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν ενστάσεις και οι λόγοι είναι κυρίως ως προς την εταιρεία που παράγει το εμβόλιο κι όχι κατά του καθεαυτού του εμβολίου.

Εμβολιασμός covid-19 και αν πρέπει να γίνει


Η μητέρα μου έχοντας ψυχιατρικά προβλήματα τώρα δεν ήθελε να εμβολιαστεί. Την έπεισα να με ακολουθήσει και έκανε κι αυτή το εμβόλιο και χάρηκε γιατί πραγματικά δεν πόνεσε καθόλου. Δεν πονάς καθόλου στο εμβόλιο. Την επόμενη ημέρα μόνο αισθάνεσαι το χέρι που έκανε το εμβόλιο βαρύ. Δε μπορείς να το σηκώσεις με την ευκολία που σηκώνεις το άλλο. Επίσης, τη δεύτερη φορά που το έκανα ένιωσα και λίγη κούραση και κομάρες που διάρκεσαν κι αυτές μόνο μία ημέρα, τη δεύτερη.


Χρειάζεται να κάνουμε το εμβόλιο; Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι πρέπει να βγούμε από την καραντίνα. Πρέπει να σταματήσει ο κόσμος να συρρέει στα νοσοκομεία. Πρέπει να σταματήσει η μετάδοση της θανατηφόρου αυτής νόσου. Για να γίνει αυτό πρέπει ο μισός πληθυσμός της χώρας να εμβολιαστεί. Έτσι θα μπορέσουμε να βγούμε ασφαλείς από τα σπίτια μας.


Δε θα πω περισσότερα. Υπάρχουν πολλοί αρνητές. Όμως ας σκεφτούν πως με τα εμβόλια έχουμε εξαφανίσει και άλλες υπερμεταδοτικές νόσους. Και είναι μία διαδιακασία που δεν προκαλεί κανένα πρόβλημα. Μόνο λύνει. Η απόφαση ωστόσο είναι στο χέρι σας. Εσείς θα αποφασίσετε να το κάνετε ή όχι.


Εγώ μας εύχομαι, περαστικά μας.

6 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ για τον ώριμο και γαλήνιο τρόπο με τον οποίο προσέγγισες αυτό το θέμα Νατάσα. Είναι πολύ σοβαρό και φωνές σαν τη δική σου είναι απαραίτητες.
    Σε ευχαριστούμε. Καλό μήνα να σου ευχηθώ καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Γιάννη πρέπει επιτέλους να σκεφτούμε σοβαρά και να κάνουμε αυτά που μας συμβουλεύουν

      Διαγραφή
  2. Νόμιζα ότι ασχολείσαι με τους υπολογιστές, αφού όμως ασχολείσαι με την υγεία κάτι περισσότερο θα γνωρίζεις. Πρέπει να τελειώνουμε με όλο αυτό. Κουραστήκαμε πια. Ποιας εταιρείας εμβόλιο, μια κουβέντα είναι. Πρώτον να έχουμε εμβόλια και δεν ξέρω αν θα έχουμε την πολυτέλεια να διαλέξουμε. Να έχεις μια καλή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι στην Υγεία και δουλεύω με υπολογιστές το ένα δεν αναιρεί το άλλο :) Το εμβόλιο είναι κάτι που χρειάζεται να το κάνουμε

      Διαγραφή
  3. Σ'ευχαριστούμε Νατάσσα μου. Σημαντικά όσα λες. Και έχουμε όντως κουραστεί από το φόβο και την ανασφάλεια που ο ιος προκαλεί. Πρέπει να γίνει ο εμβολιασμός
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχω κουραστεί κι εγώ και πρέπει επιτέλους να τα κάνουμε αυτά που μας λένε για να σταματήσει η μετάδοση και να συνεχιστούν οι εμβολιασμοί.

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου