Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Η συνταγή που θα δώσω για κρεμμυδοκεφτέδες είναι όντως της γιαγιάς μας. Της μητέρας μου δηλαδή και γιαγιά της Βαλεντίνας της κόρης μου. Είναι ένας άλλος τρόπος για να τρώμε φυτικό φαγητό όσο πιο ελαφρύ γίνεται. Βέβαια, περιέχει μπόλικο λάδι, αλλά και λίγα λιπαρά να έχει η τροφή που τρώμε δεν πειράζει. Ας ξεκινήσουμε όμως από τα υλικά που θα χρειαστούν.

Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Υλικά
  • 2 αβγά
  • 1/2 κούπα τσαγιού γάλα
  • 2 κρεμμυδάκια φρέσκα
  • 1 μαρούλι
  • 3 κλωνάρια μαϊντανό
  • 3 κλωνάρια άνιθο
  • 1 και 1/2 κούπες τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
  • 1/4 του κιλού τυρί φέτα
  • Λάδι όσο πάρει το τηγάνι να γεμίσει καλά
  • 2 πρέζες αλάτι
  • 1 πρέζα πιπέρι μαύρο

Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Παρασκευή

Στην αρχή ψιλοκόβουμε τα λαχανικά μας τα κρεμμυδάκια, το μαρούλι, τον μαϊντανό και τον άνιθο και τα βάζουμε σε ένα μπωλ. Σε ένα άλλο μπωλ βάζουμε τα αβγά και το γάλα και τα χτυπάμε να γίνουν ένα. Μετά προσθέτουμε τα λαχανικά αφού τα πιάσουμε λίγο να κατσιάσουν. Τα πιάνουμε τα λαχανικά και τα τρίβουμε να μουλιάσουν καλά στο αβγό και το γάλα.
Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Ρίχνουμε το τυρί φέτα αφού το τρίψουμε με τα χέρια μας να γίνει κομματάκια. Βάζουμε το αλάτι και το πιπέρι. Σε ένα μπωλ αναμειγνύουμε το αλεύρι με το μπέικιν πάουντερ και μετά προσθέτουμε λίγο λίγο στο μείγμα μας. Ζυμώνουμε όλα τα υλικά μαζί καλά.

Αφήνουμε για λίγο το μείγμα να φουσκώσει. Ενώ βάζουμε αρκετό λάδι στο τηγάνι να κάψει στο νούμερο 6 του ματιού της κουζίνας.
Κρεμυδοκεφτέδες της γιαγιάς

Αφού κάψει το λάδι βάζουμε με ένα κουτάλι τη ζύμη και την αφήνουμε να ψηθεί για 3 λεπτά από την κάθε πλευρά.

Τοποθετούμε σε μία πιατέλα αφού βάλουμε χαρτί κουζίνας από κάτω για να τραβήξει το επιπλέον λάδι.

Έτοιμοι οι κρεμμυδοκεφτέδες μας, καλή όρεξη!

2 σχόλια:

  1. Ώπα...την κρατάω τη συνταγή σου γιατί μου αρέσουν αυτά. Κάπως έτσι κάνω εγώ τους κολοκυθοκεφτέδες μου
    Ευχαριστούμε Νατάσσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αγαπημένη συνταγή που την τρώω χρόνια από τα χεράκια της μάνας μου

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου