Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

Πιτούλες με τυρί σε 10 λεπτά

 Έφτιαξα ένα απόγευμα αυτές τις πιτούλες και όντως ήταν διασκεδαστικό καθώς δεν κόπιασα καθόλου και ήταν έτοιμες στο πι και φι. Εδώ παρακάτω παραθέτω τη συνταγή.

Πιτούλες με τυρί σε 10 λεπτά


Υλικά

400 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1 φλιτζάνι του τσαγιού γάλα

1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ

1 κουταλιά του γλυκού αλάτι

200 γραμμάρια τυρί φέτα

λίγο λάδι για τηγάνισμα


Εκτέλεση

Ρίχνουμε σε ένα μπολ το γάλα και το αλάτι, συνεχίζουμε προσθέτοντας το αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ.

Πιτούλες με τυρί σε 10 λεπτά


Τρίβουμε τη φέτα και τη ρίχνουμε κι αυτή στο μείγμα.

Εμένα μου έγινε σχετικά υγρό το ζυμαράκι μου και μετά το έβαζα με ένα κουτάλι στο τηγάνι.

Το τηγάνι το έχουμε αφήσει προηγουμένως να κάψει λίγο με το λάδι που έχει μέσα.

Πιτούλες με τυρί σε 10 λεπτά


Βγάζουμε τις πιτούλες σε ένα πιάτο με απορροφητικό χαρτί και είναι έτοιμες!

Καλή σας όρεξη!

6 σχόλια:

  1. Α αυτές τις πιτούλες τις λατρεύω. Εμείς τις λέμε τηγανίτες αλμυρές εδώ και άμα ξεκινήσω, Νατάσα, σταματημό δεν έχω.
    Μάς άνοιξες την όρεξη κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου